הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית

בין אם אתם צריכים הלוואה לצורך הקמה של עסק, יציאה לחופשה משפחתית או לקיחת משכנתא על נכס חדש שאתם רוצים לרכוש – אתם מחפשים איפה הכי כדאי לקחת. האפשרות לקבלת הלוואה חוץ בנקאית קיימת בכל גוף מלווה בין אם גוף בנקאי או גוף חוץ בנקאי וחשוב להגיע לגוף המלווה עם כמה שיותר נתונים בנוגע להלוואה ולצורך בה.

הלוואה בנקאית - הדרך המהירה והנוחה יותר:

אם אתם חוששים לגשת לבנק שלכם לבקש הלוואה לכל מטרה מכיוון שאתם לא רוצים לפגוע במסגרת האשראי או חוששים שיסרבו לכם, תשמחו לדעת שיש אפשרות לקחת הלוואה חוץ בנקאית. כלומר, אפשר בהחלט להגיש בקשה לקבלת הלוואה חוץ בנקאית לחברת ביטוח או חברת אשראי שהינם גופים חוץ בנקאיים שמאפשרים הלוואה לכל מטרה.

ניתן ללמוד עוד על הלוואה חוץ בנקאית מהסרטון של כאן 11 מערוץ היוטיוב שלהם

כדאי לבוא מוכנים?

לפני שאתם בוחרים איפה תיקחו את ההלוואה  חשוב שתגיעו כמה שיותר מוכנים עם כמה שיותר נתונים. בצורה כזו יש יותר סיכוי שיאשרו את ההלוואה וכמו כן היא תאושר מהר יותר.

לפני הפגישה עליכם להחליט מה הסכום שאתם מעוניינים ללוות. מומלץ לחשב אותו היטב בכדי לא לבקש הלוואה נמוכה מדי או גבוהה מדי. לאחר שחישבתם את הסכום שאתם מעוניינים ללוות, חשבו גם על כמה עומד גובה ההחזר החודשי שאתם יכולים להרשות לעצמכם לאורך כל תקופת ההלוואה. ברגע שיש לכם את הנתונים האלה תוכלו להגיש בקשה לקבלת הלוואה חוץ בנקאית מכמה גופים ולהשוות בין ההצעות השונות. בדקו והשוו את תנאי ההחזר, את גובה הריבית ואת העמלות שעליכם לשלם. ההמלצה היא להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע בתחום הפיננסי שיוכלו לעזור לכם לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר עבורכם.

אילו מסמכים סביר להניח שתצטרכו?

כל חברה חוץ בנקאית כזאת או אחרת כנראה תבקש ממכם להמציא מספר מסמכים נוספים שיעזרו להם לקבל את ההחלטה על גודל הריביות שתקבלו. אם אתם עצמאים, סביר מאוד להניח שתצטרכו את שומת המס שלכם, ואת ההכנסות של השנה הנוכחית. אם אתם שכירים, כנראה שתצטרכו להראות את תלושי המשכורת שלכם. כמו כן, ישנו סיכוי סביר מאוד שתצטרכו להציג את העובר ושם של כל החשבונות האישיים שלכם, ואת דפי ההלוואות הנוספים שיש לכם (במידה ויש) ואת דו"ח יתרת הסילוק של המשכנתא שלכם (במידה ויש)

מי הגופים שנותנים הלוואה חוץ בנקאית?

ישנם הרבה מאוד אנשים שכאשר הם שומעים את המושג "חוץ בנקאי" הם נבהלים מהקונוטציה. אך אפשר לנשום ולהירגע מפני שגוף חוץ בנקאי זהו למעשה כל גוף שאיננו הבנק. גופים חוץ בנקאיים יכולים להיות כל חברת אשראי כזאת או אחרת, חברות ביטוח שונות שנותנות הלוואות בתנאים טובים, קרנות הון סיכון, קרנות מדינה וגופים שונים שנותנים אשראי שכפופים לרגולציות השונות של משרד האוצר. בתקופת הקורונה, מדינת ישראל בשיתוף עם בנק ישראל העמידה גם היא הרבה מאוד קרנות שנותנות אשראי לאנשים פרטיים ולעסקים שקיימות עד היום. תוסיפו את זה לרשימת החיפושים שלכם.

הלוואה חוץ בנקאית

כיצד יודעים למי לפנות ולאן להתקשר?

הדרך הנוחה והטובה ביותר למצוא מגוון של חברות הנותנות ללקוחותיהן הלוואה  חוץ בנקאית היא על ידי חיפוש בגוגל. תוך מספר דקות בלבד, תוכלו למצוא עד עשרות של חברות אשראי שונות, קרנות הון סיכון, חברות ביטוח וגופים חברתיים אשר מציעות מגוון של מוצרים שונים לטובת סוג האשראי הזה. אנחנו נמליץ לכם להכניס את כל מספרי הטלפון לדו"ח אקסל מסודר וכמובן לרשום לכם הערות על כל הצעה שאתם מקבלים. מניסיון, אותם החברות ילחמו עליכם בתור לקוחות, ואם תשוו את ההצעות בין כל אנשי המכירות, ישנו סיכוי גבוה מאוד שתוכלו לקבל ריביות טובות אף יותר. תזכרו! אל תתביישו להתמקח על הריביות שמציעים לכם בשיחת המכירה.

הריביות של הלוואה חוץ בנקאית בנקאית

הדעה הרווחת על גופים חוץ בנקאיים שנותנים הלוואות היא שהריביות שם הרבה יותר גבוהות. האמירה הזאת היא לא נכונה בתכלית שלה. כיום ישנם הרבה מאוד גופים שישמחו לתת לכם הלוואה  חוץ בנקאית בריביות לא פחות טובות משל הבנק ולפעמים אפילו טובות יותר. המצב הזה נגרם עקב התחרות הרבה שנמצאת היום בשוק וגם בגלל רגולציות שונות של משרד האוצר שפתח את שוק ההלוואות על מנת למנוע מן הבנקים השונים להפוך למונופול.

באילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית יקרה

לרוב, ההלוואות יהיו יקרות לא בגלל הגורם המלווה אלא בגלל הלקוח. חשוב להבין שלא משנה אם הלקוח הולך לבנק או לגוף כזה או אחר שייתן לו אשראי, הפרופיל הפיננסי שלו הוא זה שיקבע את גודל הריביות של ההלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית. למעשה, ככל שהלקוח הוא עם פוטנציאל סיכון פיננסי גבוה יותר, כך ריביות ההלוואה יהיו גבוהות יותר. כאשר אנחנו אומרים פרופיל פיננסי מסוכן יותר, אנחנו מדברים על לקוחות שעברו הליכים של הוצאה לפועל, הליכי פשיטת רגל, חשבונות מוגבלים, ריבוי הלוואות, החזרים בתשלומים, קנסות שלא שולמו בזמן, חובות לגורמים שונים ועוד.

כיצד אפשר לדעת את הפרופיל הפיננסי

לפני שאתם לוקחים הלוואה  חוץ בנקאית, אנחנו נמליץ לכם בחום לדעת היכן אתם עומדים מבחינה פיננסית על מנת שבאמת תוכלו להשוות את הריביות ולדעת בדיוק מה מגיע לכם על פי הפרופיל. את המהלך הזה אפשר לעשות בקלות על ידי הורדה פשוטה של דו"ח ה-BDI שלכם. למי שלא יודע, ה-BDI הוא למעשה הציון שאתם מקבלים מחברות הדירוג השונות שנקבע על פי ההתנהלות הפיננסית שלכם. ככל שהציון שלכם הוא גבוה יותר, כך תהיו זכאים לריביות טובות יותר וכמובן להיפך. על מנת לקרוא על הפרמטרים המשפיעים על דירוג האשראי שלכם אתם יכולים ללחוץ כאן.

הלוואה חוץ בנקאית כנגד שעבוד

אם הפרופיל הפיננסי שלכם נמצא שלילי לאחר הבדיקה ואתם זקוקים להלוואה מיידית ודחופה, חשוב לדעת שישנם הרבה מאוד גופים שישמחו לתת לכם הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד נכס מגורים. במילים אחרות, אותם גופים ייתנו לכם משכנתא לכל מטרה חוץ בנקאית. לנושא הזה יש הרבה מאוד יתרונות וגם הרבה מאוד חסרונות. למעשה הלוואה כזאת היא תלוית מצב ומומלצת ללקיחה רק בעת צורך כלכלי אמיתי. על מנת להבין לעומק את המשמעות של הלוואה כנגד נכס, משכנתא לכל מטרה, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

הלוואה חוץ בנקאית כנגד נכס לטובת מינוף

כאשר אנשים שומעים את המילה הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית כנגד נכס מגורים, הם ישר נבהלים. אך כיום בישראל ישנם עשרות אלפי אזרחים אשר משתמשים בכלי הזה על מנת למנף את הכסף שלהם בצורה חכמה ואפקטיבית. אתם שואלים את עצמכם מדוע להוסיף עוד משכנתא חוץ בנקאית על הנכס? מפני שיש היום הרבה רגולציות על הבנק שלא מאפשרות לעשות זאת (למרות שהיו רוצים) לכן אותם אזרחים פונים לאותם גופים על מנת לקבל מאות אלפי שקלים שאותם הם מנצלים לטובת:

  1. קניית נכס חדש
  2. שיפור דיור
  3. פתיחת עסקים
  4. השקעות שונות
  5. וכולי

תוך כמה זמן מקבלים הלוואה חוץ בנקאית

התשובה לשאלה הזאת תלויה בפרופיל הפיננסי של הלקוח. ישנם הרבה מאוד גופי אשראי שונים וקרנות הון סיכון שלאחר בדיקה קצרה ומקיפה של דו"ח ה-bdi של הלקוח, יעבירו את הכסף לחשבון הבנק תוך מספר ימי עסקים בלבד. לרוב ככל שמבקש ההלוואה מעוניין בהלוואה עם נפח גבוה יותר מבחינה פיננסית, כך לבקשה ייקח יותר זמן לאישור, וידרשו מצד הלקוח לספק יותר מסמכים על מנת שהגוף המממן יהיה בטוח שהוא יכול לעמוד בהלוואה.

אי עמידה בפירעון הלוואה חוץ בנקאית

חשוב מאוד לדעת שאי עמידה בפירעון של הלוואה חוץ בנקאית היא שוות ערך לאי עמידה בפירעון של הלוואה בנקאית לכל דבר. אי עמידה בתשלומים יכולה להוביל למצבים פחות נעימים של הוצאה לפועל, פשיטות רגל, הגבלה על חשבונות בנק ובמקרים אף קיצוניים יותר עיכוב יציאה מהארץ וכולי. לכן, גם אתם זקוקים למימון אשראי דחוף, אנחנו נמליץ לכם להיות מגובים בתוכנית פיננסית שלמעשה תיתן לכם את מפת הדרך הכיצד להחזיר את ההלוואה וכמובן להגיע למצב שבו אינכם תלויים בשום גורם מממן כזה או אחר על מנת לחיות ברווחה כלכלית.

רגע לפני שפונים לקבלת הלוואה חוץ בנקאית:

רגע לפני שממהרים לחפש גוף חוץ בנקאי לאישור ההלוואה כדאי לבצע את הבדיקה עם הבנק שלכם.. במידה והנתונים שלכם בבנק הינם טובים יכול מאוד להיות שיאשרו לכם הלוואה לכל מטרה בנקאית- בתנאים טובים יותר מאשר בהלוואה מגוף חוץ בנקאי. במקביל להגשת הבקשה להלוואה בין אם הלוואה בנקאית או הלוואה חוץ בנקאית חשוב מאוד לזכור שיש לשלם כל הלוואה במלואה לאורך כל התקופה ולכן בחרו הלוואה בסכום בו תוכלו לעמוד בהחזר ושיעזור לכם לבצע את הפעולה לשמה לקחתם אותו. עוד חשוב לברר על מקורות אחרים למימון כמו חשבונות אבודים, הון עצמי, כספי חיסכון וכדומה שכן הלוואה היא אופציה נוחה אבל לא תמיד האופציה המשתלמת ביותר.

האם כדאי להתייעץ עם איש מקצוע?

אנחנו בתור ישראלים אוהבים לחשוב שאנחנו יודעים לעשות את הכול לבד ושאנחנו לא זקוקים לשום סוג של עזרה. אם אתם נמנים מהסוג הזה של האנשים, אנחנו נמליץ לכם בחום להפוך את צורת החשיבה שלכם. איש מקצוע פיננסי לא רק יעזור לכם לקבל הלוואה בריביות טובות יותר. אלה הוא גם יכווין אותכם למקומות הנכונים לקחת את ההלוואה מהם, וכמובן יבנה לכם תוכנית מותאמת אישית שתוריד את התלות החוזרת בהלוואות לצורך מחייה. במצב אופטימלי, הלוואות נלקחות אך ורק לטובת מינוף כסף ולא לצורכי כיסוי מינוס או חובות אחרים. את זה יכול לבצע איש מקצוע פיננסי ותיק בתחום.

מזה למעשה תוכנית הבראה פיננסית?

כמו שכבר ציינו מספר פעמים במאמר, איש מקצוע יכול להכין לכם תוכנית הבראה פיננסית או בשמה הנוסף 'חינוך פיננסי' היא תוכנית מותאמת אישית אשר נבנית במקביל ללקיחת ההלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית. התוכנית הזאת היא למעשה מאין מפה המראה לכם אילו פעולות פיננסיות עליכם לעשות על מנת להחזיר את ההלוואה וכמובן לצאת ממעגל ההלוואות הלא פוסק. כמו כן התוכנית תראה לכם בדיוק על מה אתם מוציאים כספים, היכן אפשר לחסוך, ותוך כמה זמן אפשר לחזור לשפיות כלכלית. לרוב, תוכניות פיננסיות כאלו לא דורשות תשלום גבוה, אך אם תרצו שאיש המקצוע ילווה אותכם אישית לאורך כל התהליך, המחיר יהיה גבוה יותר. 

מקווים שנהניתם מהקריאה! שיהיה הרבה בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים