27 תובנות על הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה

הלוואה ייעודית הינה הלוואה שמיועדת למשהו מסוים. זו יכולה להיות משכנתא על נכס חדש, או מחזור משכנתא, לקיחת הלוואה עסקית לצורך פתיחת עסק חדש או הגדלה של עסק קיים וכן הלאה. לא תמיד יש מטרה ולעיתים המטרה לא לגמרי מוגדרת או שהיא אינה נופלת בדיוק ברובריקה קיימת. לצורך כך יש את האפשרות של קבלת הלוואה לכל מטרה.

אפשר לקבל עוד טיפים להלוואה לכל מטרה מערוץ היוטיוב של כאן 11

הלוואה לכל מטרה- דרך איזה גוף מלווה שתבחרו:

המטרה של ההלוואה יכולה להיות שיפוץ של הבית ועיצוב שלו מחדש, ריענון של הגינה, חופשה משפחתית או חתונה בשעה טובה. כל מטרה היא מטרה טובה להלוואה אך חשוב לזכור שבסופו של דבר, יותר נכון בתחילתו של דבר- מדובר בהלוואה. והלוואה יש להחזיר.

לכן רגע לפני שאתם לוקחים הלוואה לכל מטרה שתהיה, בדקו עם עצמכם את הנתונים הבאים:

  1. האם יש לכם מקורות מימון אחרים חוץ מלקיחת הלוואה? זה הזמן לעשות סדר בחסכונות, לבדוק כמה הון עצמי יש לכם בעובר ושב, לבצע חיפוש ואיתור כספים אבודים .
  2. בדקו מה הסכום של ההלוואה שאתם צריכים. חשוב לקחת את הסכום הכמה שיותר מדויק ולא לקחת מעט מדי שלא יספיק או הרבה מדי ולשלם את ההלוואה בהחזר חודשי גבוה מדי לזמן ארוך יותר.

עם הנתונים האלה חשוב לשבת עם איש מקצוע בתחום הפיננסיים ולחשב למתי אתם צריכים את ההלוואה ומתי תוכלו להחזיר את הסכום. לפעמים ניתן להחזיר חלק מהסכום בבת אחת ללא תשלום עמלת פירעון מוקדם ולפעמים יש לשלם את ההלוואה בהחזר חודשי בלבד. חשוב לדעת מראש מה גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו, לאיזו תקופה תוכלו לעמוד בו ועם הנתונים האלה להגיש בקשה לקבלת הלוואה.

הלוואה לכל מטרה- במהירות ביעילות ובקלות:

אתם יכולים לגשת אל הבנק בו מתנהל החשבון שלכם או לכל בנק אחר ולהגיש בקשה לקבלת הלוואה לכל מטרה. כמו כן אתם יכולים לפנות לגופים חוץ בנקאיים כמו חברות אשראי וחברות ביטוח ולקבל הצעות ואפשרויות להלוואה וכמובן לבצע את ההשוואה ביניהם.

מעבר לגובה סכום ההלוואה שאתם צריכים ולגובה ההחזר החודשי שאתם יכולים לעמוד בו לצורך החזר ההלוואה חשוב שתבצעו השוואה בין ההצעות השונות- מבחינת תנאי סף לקבלת אישור ההלוואה, גובה הריביות, עמלות אפשריות וכדומה. כך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר – מהיכן לקחת את ההלוואה, על איזה סכום ובאילו תנאים.

במידת הצורך פנו להגשת הבקשה לקבלת הלוואה לכל מטרה דרך חברה חיצונית שתוכל לסייע לכם לשפר את תנאי ההלוואה הקיימים ולאפשר לכם להשיג הלוואה בתנאים הטובים ביותר בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם.

הלוואה לכל מטרה

מאיפה לוקחים הלוואה לכל מטרה?

כיום ישנם הרבה מאוד גופים אשר מציעים הלוואה לכל מטרה לכמעט כל אדם אשר מבקש מהם. יש גופים שמתאימים לאנשים מסוימים ויש כאלה שלא. יש גופים שמאשרים הלוואות לסוגים מסוימים של אנשים ויש כאלה שלא. אז אילו סוגי הלוואות לכל מטרה יש? מה היתרונות והחסרונות של כל הלוואה? הכנו לכם רשימה מסודרת של הגורמים והמוצרים אשר מציעים הלוואה לכל מטרה.

חברות אשראי

משרד האוצר הוציא לפני כמה שנים רפורמה הפותחת את השוק למתן הלוואות לכל האזרחים במדינת ישראל. כיום בגלל ריבוי חברות האשראי שיש, ישנם הרבה מאוד סוגי הלוואות, והאמת היא שמאוד קל לעשות מיקוח על ריביות עם החברות השונות על מנת להוריד את ההחזרים החודשיים וכמובן בסופו של דבר לשלם כמה שפחות כסף. ברוב המקרים תוכלו לפרוס את ההלוואה לכל מטרה מחברת האשראי ל-5 שנים בלבד, והסכומים לא יחצו את ה-200,000 שקלים. לכן, אם אתם לוקחים הלוואה גדולה, תיקחו בחשבון שההחזר החודשי יכול להיות מאוד גבוה. לכן יש לתכנן את ההלוואה בצורה מאוד קפדנית מראש.

הלוואה לכל מטרה כנגד קופת גמל

הלוואה לכל מטרה כנגד קופת גמל היא בין ההלוואות היותר אטרקטיביות שיש כיום בשוק. בממוצע משאר ההלוואות, הריביות הם יותר נמוכות ויש יותר גמישות מבחינת ההחזרים החודשיים. הבעיה היחידה שהלוואה כנגד קופת גמל היא הסכום אשר אתם יכולים לבקש. הכוונה היא שאם לצורך העניין אין לך סכום גבוה בקופת הגמל שלכם, גודל ההלוואה שתוכלו לקחת כנגדה יהיה בהתאם. לכן אם אתם זקוקים לסכום כסף גבוה משמעותית ואין לכם הרבה כספים בקופת הגמל, כנראה שהמוצר הפיננסי הזה פחות יתאים לכם.

הלוואה לכל מטרה כנגד קרן השתלמות

הלוואה כנגד קרן השתלמות מאוד דומה במאפיינים שלה להלוואה לכל מטרה כנגד קופת הגמל. גם סוג ההלוואה הזה הוא מאוד אטרקטיבי מבחינת הריביות שלו ומבחינת הגמישות בהחזרים החודשיים ופריסת ההלוואה. אבל גם כאן הבעיה היא זהה, אם אין לכם הרבה כספים שחסתכם בקרן ההשתלמות שלכם, לא תוכלו לקחת הלוואה גדולה. ואם אתם זקוקים לסכום כסף גבוה במיוחד, כנראה שגם במקרה הזה המוצר הפיננסי הזה לא מתאים לכם ועליכם לחפש מקור אחר אשר ילווה לכם את הכספים.

הלוואה לכל מטרה

הלוואה כנגד קופת הפנסיה

הלוואה כנגד קופת הפנסיה היא מוצר פיננסי יחסית חדש שנכנס לשוק ההלוואות מאוד חזק בשנים האחרונות. גם כאן ההלוואה היא יחסית מאוד אטרקטיבית מבחינת הריביות שלה וניתן לפרוס את ההלוואה להרבה שנים על מנת לא לשלם הרבה כספים בכל חודש. ברוב המקרים אנשים לוקחים את ההלוואה הזאת על מנת למנף כסף ולמעשה ליצור מצב שהכסף שלהם מייצר עור כסף. אם אתם נמצאים בגיל יחסית מבוגר, סביר מאוד להניח שיש לכם סכום מאוד נכבד בקופת הפנסיה שלכם. ואם אתם צריכים הלוואה יחסית גדולה, אנחנו נמליץ לכם לשקול בכובד ראש את המוצר הפיננסי הזה.

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה היא אחד המוצרים הפיננסים הטובים ביותר שבעלי נכס מגורים יכולים לקבל. משכנתא לכל מטרה בעצם אומרת שאותו אדם יכול להגדיל את המשכנתא שלו עד כ-50% משווי הנכס על מנת לקבל הלוואה שניתן לפרוס אותה כמו משכנתא עד 30 שנה. החיסרון היחידי הוא שהריביות ינועו בין 3.5 – 5 אחוזים, ולטטוח הרחוק זה יכול להסתכם בהרבה מאוד כסף. מצד שני ההחזרים החודשיים יהיו נמוכים משמעותית ולכן הן יכולות לשרת מטרות מסוימת. כיום ישנם גם הרבה מאוד גופים חוץ בנקאיים אשר יסכימו לתת לכם משכנתא לכל מטרה עד כ-85% משווי נכס המגורים בריביות מאוד אטרקטיביות.

~ לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על הנושא ~

הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה כנגד רכב

הלוואה לכל מטרה כנגד רכב היא מוצר פיננסי לא כזה מוכר שיכול להיות שאתם נתקלים פה בפעם הראשונה בחייכם כאן ועכשיו. ההלוואה הזאת היא למעשה מאוד פשוטה, יש לכם רכב בבעלותכם שלא נמצא בשעבוד אצל חברה מממנת כזאתי או אחרת? מעולה! אתם יכולים לקחת כנגדו הלוואה לכל מטרה. זהו מוצר שלרוב הבנקים השונים נותנים ללקוחות. את הריביות וההחזר הבנק עצמו קובע על פי הפרופיל הפיננסי של אותו הלקוח. הפרופיל נקבע על ידי דו"ח האשראי של הלקוח שכמובן ניתן לבנק בהסכמה מלאה של הלקוח אשר מבקש את ההלוואה.

 ~ מוזמנים ללחוץ כאן על מנת ללמוד עוד על הדו"ח נתוני האשראי ~ 

הלוואה לכל מטרה מרשת מזון

בשנים האחרונות במדינת ישראל הצטרפו הרבה מאוד מונופלים חדשים מתחום המזון. אנחנו כמובן מדברים רשתות המזון הגדולות. אותן חברות החליטו להיכנס לשוק ההלוואות והן כיום מציעות גם כרטיסי אשראי ייעודיים שלהם ומגוון רחב של מוצרים פיננסים המתבטאים בהלוואות לכל מטרה. ברוב המקרים, ההלוואות הן מאוד יקרות ואי אפשר לפרוס אותן לכל כך הרבה שנים. היתרון הוא שההלוואה פתוחה גם לאנשים בעלי פרופיל פיננסי יותר בעייתי. אך כמובן שבגלל שזוהי לא תמיד הלוואה כל כך אטרקטיבית, מומלץ לבחון אותה לעומק והאם באמת היא כדאית ברמה הפיננסית.

הלוואה לכל מטרה

מה הריביות של הלוואה לכל מטרה?

הרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב שהלוואה לכל מטרה ניתנת בריביות גבוהות יותר מהנורמה. אך ההיפך הוא הנכון. למעשה, לא משנה איזו הלוואה אתם רוצים לקחת ומאיזה גוף, בסופו של דבר הגובה של הריביות ייקבע אך ורק על פי הפרופיל הפיננסי שלכם. ככל שההתנהלות הפיננסית שלכם היא יותר תקינה, כך אתם תקבלו הלוואות טובות בריביות שפויות וטובות, וכמובן להיפך. אם הפרופיל הפיננסי שלכם הוא בעייתי, יהיה לכם קשה מאוד לקבל הלוואה בריביות טובות, ובמקרים קיצוניים החברות לא ייתנו לכם את ההלוואה.

החברות רוצות לתת לכם אשראי!

חשוב להבין דבר אחד מאוד חשוב, חברות האשראי, הגופים החוץ בנקאיים ולמעשה כל גוף שמתעסק בהלוואה לכל מטרה רוצה בסופו של דבר שתהפכו להיות לקוחות שלהם. הדרך הטובה ביותר של החברות הללו להגדיל את ההון העצמי שלהם הוא על ידי הלוואת כספים. זהו דבר שחשוב מאוד לקחת לתשומת ליבכם כי הוא יעזור לכם לעשות מיקוח ריביות כמו שצריך. תזכרו שהחברות רוצות שתהפכו להיות ללקוחות שלהם, גם אם זה אומר שהם ייתנו לכם הלוואה בריביות נמוכות יותר. בסופו של דבר הן ירוויחו מזה כלכלית גם אם הריביות יהיו גבוהות וגם אם הריביות יהיו נמוכות.

הלוואה לכל מטרה

האם כל אדם יכול לקבל הלוואה לכל מטרה?

ברמת העיקרון, אם יש לכם כרטיס אשראי וגם עם ההתנהלות הפיננסית שלכם לא במיטבה, אתם תוכלו למצוא גורם כזה או אחר אשר ייתן לכם הלוואה לכל מטרה. העניין בסופו של דבר זה מה התנאים של ההלוואה וכמובן, ממי אתם לוקחים את ההלוואה. חשוב מאוד לעשות תכנון פיננסי מקיף ולהכיר טוב מאוד את הגורם ממנו את לוקחים את ההלוואה. בהמשך המאמר אנחנו ניגע יותר לעומק איך להיזהר מגופים מסוימים וממי אסור בתכלית האיסור לקחת הלוואה ולא משנה באיזה סיטואציה כלכלית אתם נמצאים.

תוך כמה זמן מקבלים הלוואה לכל מטרה?

השאלה הזאת תלויה בסופו של דבר בשני גורמים מרכזיים. הגורם הראשון הוא הלקוח. אם הוא יגיש את המסמכים שהחברות מבקשות בצורה מהירה ומסודרת, כך הוא מעלה את הסיכויים לקבל הלוואה תוך זמן קצר. הגורם השני הוא כמובן הגורם המממן. אם כרגע אין יותר מידי עומס של בקשות להלוואה בחברה, אין שום סיבה שהם לא יאשרו את ההלוואה תוך זמן קצר. אם הכול עובד בצורה תקינה מצד הלקוח ומצד החברה המממנת, הלוואה לכל מטרה אמורה להיות מאושרת תוך כמה ימי עסקים בלבד, הכוונה היא שהכסף כבר יהיה אצלכם בחשבון הבנק.

הלוואה לכל מטרה

מאיפה לא מומלץ לקחת הלוואה לכל מטרה?

כמו שכבר ציינו מקודם, יש הרבה מאוד מקרים בהם אנשים נכנסים למצבים כלכליים מורכבים במיוחד והגופים לא מסכימים לתת להם הלוואה לכל מטרה. תמיד שהמצב הכלכלי קשה, יהיו אנשים שינצלו זאת ובכל זאת יסכימו לתת לכם הלוואה. אך לקיחת ההלוואה הזו היא למעשה שוות ערך לגזר דין מוות. ישנם  שני מקרים/גופים שממש לא מומלץ לקחת מהם הלוואה גם אם המצב הכלכלי ממש קשה ונראה כי זה המוצא האחרון.

הלוואה לכל מטרה משוק אפור

אנחנו חושבים שהשם כבר אומר הכול. גם המצב הכלכלי שלכם ממש קשה ונראה שהגוף היחידי שמסכים לאשר לכם הלוואה במהירות זה שוק אפור, אל תקפצו על זה ישר לפני שבדקתם אופציות כלכליות אחרות כמו ניהול פיננסי נכון, תוכנית פיננסית או כל דרך אחרת שתעזור לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם ללא קבלת כסף מזומן. הלוואה משוק אפור ניתנת בריביות שלא באמת ניתן לעמוד בהם. ואם יצא ולא הצלחתם להחזיר את הכסף, הוצאה לפועל לא יבואו לגבות את הכסף, יבואו גורמים הרבה יותר עוינים על מנת לעשות זאת. לכן, האופציה החלופית לכך היא צמצום, תוכנית פיננסית ועזרה מאנשים קרובים.

הלוואה מגוף לא מפוקח

במילים אחרות גוף לא מפוקח על ידי משרד האוצר או רשות שוק ההון זוהי מילה נרדפת לשוק אפור. אך זוהי בסופו של דבר גם המלצה ישירה אליכם. אם אתם רוצים לקחת הלוואה מגוף מסוים, דבר ראשון תוודאו ב-100% שהוא אכן מפוקח על ידי משרד האוצר ורשות שוק ההון. כל גוף שמתעסק בפיננסיים ובהלוואות חייב להיות מפוקח על ידי הגופים הללו. אם קרה ואתם רוצים לקחת הלוואה שלכאורה נשמעת לכם מאוד אטרקטיבית ואתם מגלים שאותו גורם שרוצה לתת לכם אותה לא מפוקח על ידי הגופים הללו, זה סימן לעשות חשיבה מחדש ולחפש מקור אחר לקבלת הכספים שאתם צריכים.

הלוואה לכל מטרה

איך להימנע מלכתחילה ממצבים כאלה?

ישנם הרבה מאוד מקרים כלכליים מורכבים הלא מאפשרים לקחת הלוואה לכל מטרה, וזה מוביל אנשים להתפתות לקחת הלוואה ממקומות פחות ריאליים ונעימים. אך יש גם מקרים שאנשים אשר מתנהלים פיננסית בצורה לא תקינה מוצאים את עצמם בסיטואציות האלו מפני שהם לא הבינו לאן הם נכנסים. הבטיחו להם הבטחות לא ריאליות והם החליטו ללכת על זה. ישנם שני מקרים ספציפיים בהם מציעים לכם הלוואה שעליכם ישר לא להסכים ולחפש הלוואה לכל מטרה אטרקטיבית במקום אחר.

קבלת סמס להלוואה לכל מטרה

מי מאיתנו לא מקבל לפחות פעם אחת בשבוע הודעה להלוואה לכל מטרה בתנאים מעולים לנייד שלנו. הודעה שאנחנו לא מזהים את השולח וגם כאשר אנחנו נכנסים לקישור ששלחו לנו, אנחנו לא מצליחים להבין כלל וכלל מי הגוף העומד מאחורי ההבטחה המדהימה הזו. לרוב, זהו מתכון לאסון. אנחנו שוב נחזור ונדגיש, הלוואות לוקחים רק מגופים מפוקחים על ידי משרד האוצר ורשות שוק ההון. לא לוקחים הלוואה מגופים שאינכם מכירים או שאתם לא מצליחים למצוא עליהם שום פרט באינטרנט. לא משנה כמה ההצעה שקיבלתם נראית לכם אטרקטיבית ומשתלמת, אל תעשו זאת לעולםץ

הלוואה בשיקים או במזומן?

קיבלתם הצעה לקבלת הלוואה בשיקים או במזומן? לרוב, זה מתכון לאסון. יכול להיות שזה נשמע מאוד מפתה לקחת הלוואה שלא תופסת לכם שום עובר ושב, לא תופסת לכם מסגרת אשראי וכמובן שלא קשורה לדו"ח נתוני האשראי שלכם. אך רוב הגופים אשר מלווים לגם כספים בצורה כזו, הם מאוד מפוקפקים. וכמובן אתם לא תרצו להגיע חלילה למצב שאתם לא עומדים בתשלומים השוטפים של ההלוואה שהם מציעים לכם. שוב, הלוואה לוקחים רק מחברות מסודרות אשר מפוקחות על ידי משרד האוצר ורשות שוק ההון. לא משנה כמה זה נשמע לכם מפתה, תמיד יש אופציה אחרת, ריאלית יותר, ונכונה יותר כלכלית.

אפשר ללמוד עוד על למה אסור לקחת הלוואות מגורמים עוינים מהכתבה של כאן 11

תכנון פיננסי להלוואה לכל מטרה

בין אם המצב הכלכלי שלכם הוא תקין לחלוטין ובין אם אתם נמצאים בקשיים מאוד גדולים, בין אם קיבלתם הלוואה בתנאים מצוינים עם ריבית נמוכה ובין אם קיבלתם הלוואה בריביות גבוהות ולא משתלמות כלל וכלל, הדרך היחידה להוציא את המיטב מההלוואה וכמובן לעמוד בהחזר שלה מבלי שזה ייפגע באורך החיים השגרתי שלכם היא על ידי תכנון פיננסי קפדני ומדויק. תכנון פיננסי הוא למעשה תכנית מסודרת המראה בסופו של דבר צעד אחר צעד כיצד אתם הולכים להחזיר ולעמוד בתשלומי ההלוואה וכמובן לעשות שימוש מדויק בהלוואה על מנת למצות אותה למקסימום האפשרי.

לא לקחת הלוואה לכל מטרה לסגירת מינוס

האידיאל בסופו של דבר הוא לקחת הלוואה למטרות נכונות כגון מינוף כספי, קניית מוצרים שייצרו כסף וכולי. אם נקלעתם למצב כלכלי קשה ואתם חייבים כסף נזיל, ישנו סיכוי מאוד גבוה שהלוואה לכל מטרה זה לא הפתרון עבורכם. בסופו של דבר רוב המשפחות בישראל אשר נקלעות למצבים כלכליים קשים זה בגלל סחרור הלוואות. מצב שבו לוקחים הלוואה על מנת לכסות את ההלוואה הקודמת וכולי. זוהי אחת הסיבות שצריכים לעשות סדר פיננסי ולתכנן את הכול בצורה קפדנית על מנת לא להיכנס לסחרור הזה מלכתחילה. ישנם הרבה מאוד מקרים בהם תכנון פיננסי עדיף פי כמה וכמה על לקיחת עוד הלוואה המכסה את הקודמת.

הלוואה לכל מטרה

התייעצות עם איש מקצוע

כאשר אתם רוצים לקחת הלוואה לכל מטרה, אנחנו אישית נמליץ לכם תמיד לדבר עם איש מקצוע שמגיע מהתחום הפיננסי לפני שאתם עושים את זה. וזאת על מנת שישים לכם את תמונה הפיננסית שלכם מול הפנים כמו שהיא בלי הנחות. האיש הפיננסי יעזור לכם להגדיר את המטרות שלשמם את לוקחים את ההלוואה, יבנה לכם תכנית פיננסית המראה צעד אחר צעד מה עליכם לעשות על מנת למצות את ההלוואה למקסימום שלה וכמובן לעמוד בהחזרים החודשיים מבלי שזה ייפגע אפילו לא קצת באיכות החיים שלכם. גם אם אתם לא מתכננים לקחת את הליווי של האיש מקצוע, לפחות תקדישו שעה אחת מחייכם לייעוץ מקצועי שייתן לכם הרבה מאוד ערך לעתיד הקרוב שלכם ובעיקר יעשה רבה מאוד סדר.

בניית תוכנית פיננסית

עד עכשיו דיברנו איתכם הרבה מאוד פעמים במאמר על בניה של תוכנית פיננסית מסודרת עבור ההלוואה לכל מטרה שברצונכם לקחת. חשוב מאוד להבין שתוכנית פיננסית היא הדרך היחידה וכמובן הטובה ביותר למצות את ההלוואה ולהפיק ממנה את המיטב. למעשה, כאשר אתם בונים תוכנית פיננסי מוגדרת להלוואה שאתם רוצים לקחת, אתם מורידים בעשרות אחוזים את הסיכוי להיכנס לסחרור הלוואות ובאותה נשימה אתם מעלים את הסיכוי שלכם לעמוד בתשלומים ולהשיג את המטרות שלכם (שנקבעות בתוכנית) שלשמם לקחתם את ההלוואה מלכתחילה.

הלוואה לכל מטרה

כמה עולה תוכנית כזאת?

העלות של תוכנית פיננסית בסופו של דבר תלויה בגורם המקצועי שאליו אתם הולכים, בגדול ההלוואה שאתם רוצים לקחת וכמובן במצב הכלכלי שאתם נמצאים בו. האם אתם רוצים ליווי פיננסי שותף של איש מקצוע? האם אתם רוצים רק את התוכנית עצמה? חשוב מאוד להגדיר את המטרות הפיננסיות שלכם. אם אתם לא מעוניינים בליווי שותף של איש מקצוע, אנחנו עדיין נמליץ לכם בכובד ראש לקחת איש מקצוע אשר יבנה לכם תוכנית מקיפה עבור ההלוואה לכל מטרה שאתם רוצים לקחת. יכול להיות שכרגע הסכום שהוא יבקש ייראה לכם לא פרופורציונלי, אך דעו לכם שלטווח הרחוק, הסכום הזה יתגמד והידע וערך המוסף שתקבלו וכמובן הכסף שתחסכו יהיו שווים את זה לגמרי.

מאיפה משיגים איש מקצוע?

אם אתם מכירים אדם קרוב או קרוב משפחה אשר עבר תהליך דומה לשלכם ויש לו איש מקצוע שהוא יכול להמליץ עליו, מעולה, עשו זאת כמה שיותר מהר! קשה מאוד היום למצוא אנשים מקצועיים שבאמת אפשר לסמוך עליהם. אך אם אינכם מכירים שום אדם כזה, אין לכם מנוס מלעשות סקר שוק שמתחיל דרך האינטרנט. תקראו טוב את התכנים שבעלי המקצוע מעלים לאתר האינטרנט שלהם, תבינו אם הם באמת מקצועיים כמו שהם טוענים, תקראו תגובות של לקוחות עבר וכמובן תיפגשו איתם פיזית לפני שאתם סוגרים איתם את העסקה.

זכרו, תמיד כדאי לקחת הלוואה לכל מטרה לאחר שלפחות התייעצתם עם בעל מקצוע המגיע מהתחום הפיננסי. מקווים שנהנתם!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים