הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

בין אם אתם צריכים הלוואה לצורך הקמה של עסק, יציאה לחופשה משפחתית או לקיחת משכנתא על נכס חדש שאתם רוצים לרכוש – אתם מחפשים איפה הכי כדאי לקחת. האפשרות לקבלת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית קיימת בכל גוף מלווה בין אם גוף בנקאי או גוף חוץ בנקאי וחשוב להגיע לגוף המלווה עם כמה שיותר נתונים בנוגע להלוואה ולצורך בה.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית- הדרך המהירה והנוחה יותר:

אם אתם חוששים לגשת לבנק שלכם לבקש הלוואה לכל מטרה מכיוון שאתם לא רוצים לפגוע במסגרת האשראי או חוששים שיסרבו לכם, תשמחו לדעת שיש אפשרות לקחת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית. כלומר, אפשר בהחלט להגיש בקשה לקבלת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית לחברת ביטוח או חברת אשראי שהינם גופים חוץ בנקאיים שמאפשרים הלוואה לכל מטרה.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

כדאי לבוא מוכנים?

לפני שאתם בוחרים איפה תיקחו את ההלוואה  חשוב שתגיעו כמה שיותר מוכנים עם כמה שיותר נתונים. בצורה כזו יש יותר סיכוי שיאשרו את ההלוואה וכמו כן היא תאושר מהר יותר.

לפני הפגישה עליכם להחליט מה הסכום שאתם מעוניינים ללוות. מומלץ לחשב אותו היטב בכדי לא לבקש הלוואה נמוכה מדי או גבוהה מדי. לאחר שחישבתם את הסכום שאתם מעוניינים ללוות, חשבו גם על כמה עומד גובה ההחזר החודשי שאתם יכולים להרשות לעצמכם לאורך כל תקופת ההלוואה. ברגע שיש לכם את הנתונים האלה תוכלו להגיש בקשה לקבלת הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית מכמה גופים ולהשוות בין ההצעות השונות. בדקו והשוו את תנאי ההחזר, את גובה הריבית ואת העמלות שעליכם לשלם. ההמלצה היא להיעזר בשירותים של אנשי מקצוע בתחום הפיננסי שיוכלו לעזור לכם לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר עבורכם.

 

לייעוץ מקצועי להלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית >> יש ללחוץ כאן

אילו מסמכים סביר להניח שתצטרכו?

כל חברה חוץ בנקאית כזאת או אחרת כנראה תבקש ממכם להמציא מספר מסמכים נוספים שיעזרו להם לקבל את ההחלטה על גודל הריביות שתקבלו. אם אתם עצמאים, סביר מאוד להניח שתצטרכו את שומת המס שלכם, ואת ההכנסות של השנה הנוכחית. אם אתם שכירים, כנראה שתצטרכו להראות את תלושי המשכורת שלכם. כמו כן, ישנו סיכוי סביר מאוד שתצטרכו להציג את העובר ושם של כל החשבונות האישיים שלכם, ואת דפי ההלוואות הנוספים שיש לכם (במידה ויש) ואת דו"ח יתרת הסילוק של המשכנתא שלכם (במידה ויש)

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

מי הגופים שנותנים הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

ישנם הרבה מאוד אנשים שכאשר הם שומעים את המושג "חוץ בנקאי" הם נבהלים מהקונוטציה. אך אפשר לנשום ולהירגע מפני שגוף חוץ בנקאי זהו למעשה כל גוף שאיננו הבנק. גופים חוץ בנקאיים יכולים להיות כל חברת אשראי כזאת או אחרת, חברות ביטוח שונות שנותנות הלוואות בתנאים טובים, קרנות הון סיכון, קרנות מדינה וגופים שונים שנותנים אשראי שכפופים לרגולציות השונות של משרד האוצר. בתקופת הקורונה, מדינת ישראל בשיתוף עם בנק ישראל העמידה גם היא הרבה מאוד קרנות שנותנות אשראי לאנשים פרטיים ולעסקים שקיימות עד היום. תוסיפו את זה לרשימת החיפושים שלכם.

מה הריביות של הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

הריביות של הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית נקבעות רק על פי דבר אחד, וזה הפרופיל הפיננסי של הלקוח. למעשה כאשר אתם באים לבקש הלוואה מכל גוף בנקאי כזה או אחר, הדבר הראשון שהחברות עושות זה להסתכל על דו"ח נתוני האשראי שלכם – BDI. ולפי כך הן קובעות את הריביות. למעשה ככל שהלקוח הוא יותר בעייתי מבחינה פיננסית, כך ריביות ההלוואה יהיו גבוהות יותר, וכמובן להיפך. בכל מקרה, תמיד מומלץ לבצע מכרז ריביות בין כל החברות המציעות את ההלוואה על מנת להוריד את הריבית כמה שיותר. אתם הולכים להיות מאוד מופתעים לראות באיזו קלות ניתן לשדרג את ריביות ההלוואה בזכות מיקוח פשוט.

הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית

תוך כמה זמן מקבלים את ההלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

ברמת העיקרון ההליך של קבלת ההלוואה אמור להיות יחסית מהיר אם הוא לא מותנה בשיעבוד של נכס מגורים, או הלוואה שניתנת כנגד קופת גמל או פנסיה. למעשה לאחר שהחברה הנותנת את ההלוואה בודקת את הפרופיל הפיננסי שלכם (מספר ימים בודדים) הם יכולים לאשר את ההלוואה. יכול להיות שהם יבקשו ממכן להמציא עוד מספר מסמכים פשוטים על מנת לוודא ב-100% שאתם אכן תוכלו לעמוד בתשלומי ההלוואה השותפים על מנת לא להיגרר להליכים פחות נעימים של ריבית פיגורים או חלילה וחס הוצאה לפועל.

האם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע?

התייעצות עם איש מקצוע מהעולם הפיננסי לכל מה שקשור להלוואות תמיד יכול לעזור וכמובן לעשות הרבה מאוד 'שכל'. כאשר אתם מתייעצים עם איש מקצוע הוא למעשה ממפה לכם את היכולות הפיננסיות שלכם, מזה אומר בפועל לקחת את ההלוואה הזאת, האם היא באמת חשובה, כיצד אתם הולכים להחזיר אותה וכולי. יכול להיות שלאחר ההתייעצות עם איש המקצוע, תבינו שלמעשה אתם לא צריכים את ההלוואה ואתם יכולים להסתדר בלעדיה. התשלום עבור ייעוץ בלבד הוא לעולם לא כל כך גבוה, אך אם תרצו ליווי פיננסי מלא לאורך תקופה של בעל מקצוע כזה, המחירים כמובן יהיו שונים וגבוהים יותר. אך לטווח הרחוק זה ישתלם לכם כלכלית. שיהיה המון בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים