הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

הלוואה חוץ בנקאית למסורבי בנקים

במקרה ואתם מעוניינים להגיש בקשה לצורך קבלת הלוואה כספית מהירה, ואתם לא יכולים לגשת לבנק מחשש לסירוב או שאתם בטוחים שיסרבו לכם- הפתרון המתבקש הוא הלוואה חוץ בנקאית למסורבי בנקים.

במקרה שכזה תוכלו להגיש בקשה לקבלת הלוואה מחברות האשראי השונות, חברות הביטוח השונות, קופות גמל וחברות פיננסיות חוץ בנקאיות שמאפשרות מתן הלוואות מהירות.

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבים לקבלת הלוואה מהבנקים, אפשרית גם דרך גופים חוץ בנקאיים:

זה אולי נשמע נורא "הלוואה חוץ בנקאית למסורבים" אבל זה לא אומר שאתם שוקעים בחובות או ברשימה השחורה של הבנק.

מספיק שאתם בעלי עסק ואין לכם מספיק תזרים מזומנים לצורך תפעול שוטף, אתם לא יכולים להגדיל את מסגרת האשראי בבנק או שיש לכם יותר מדי הוצאות- ויכול מאוד להיות שהבנק יסרב לאשר לכם הלוואה.

אם אתם מסורבים לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות, זה לא אומר שאתם מסורבים לקבלת הלוואה באופן כללי ולכן תוכלו להגיש את הבקשה להלוואה לגופים חוץ בנקאיים.

הלוואה חוץ בנקאית היא לרוב מהירה יותר כך שאם אתם בלחץ של כסף ולחץ של זמן מדובר באופציה עדיפה עבורכם.

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות למסורבים לקבלת הלוואה מהבנקים:

קודם כל העובדה שזה לא משנה באיזה בנק החשבון שלכם מתנהל שכן אתם פונים לגוף שהינו חוץ בנקאי לצורך קבלת הלוואות חוץ בנקאיות.

את הגוף המלווה זה כלל לא מעניין לאיזה בנק אתם שייכים. יתרון נוסף של הלוואה חוץ בנקאית הוא העובדה שברוב המקרים מדובר בהלוואה מהירה מאוד כזו שלוקחת בין כמה שעות בודדות לכמה ימים בודדים.

כמו כן הלוואה חוץ בנקאית מאפשרת לפרוס את ההחזרים לתקופה ארוכה יותר מאשר הלוואה בנקאית והעמלות על פירעון מוקדם של ההלוואה נמוכות יותר ברוב המקרים.

החסרונות של הלוואה חוץ בנקאית למסורבים לקבלת הלוואה מהבנקים:

העמלה על פירעון מוקדם בסוג הלוואה שכזו הוא אולי נמוך יותר אך הריביות שתשלמו תהיינה גבוהות יותר, לעיתים הרבה יותר.

לכן לפני שממהרים לקחת הלוואה חוץ בנקאית גם אם סירבו לכם מהבנק- רצוי לבדוק את כל האופציות.

בשוק היום ישנם הרבה מאוד סוגים של הלוואות וגם הרבה חברות חוץ בנקאיות שמאפשרות לקחת הלוואות מהירות בתנאים נוחים והחזרים שניתן לפרוס לאורך תקופה ארוכה.

עם זאת חשוב לזכור שהלוואה זו הלוואה ויש צורך להחזירה והדבר היחיד בהלוואה מהירה הוא זמן קבלת הכסף.

כשמדובר על הלוואה חוץ בנקאית למסורבי בנקים את השיקולים, קבלת ההחלטה והתכנון הפיננסי העתידי יש לבצע לאט ובדיוק בכדי לא להגיע למצב בו אתם מוצאים את עצמכם במעגל בלתי נגמר של הלוואה לצורך סגירת הלוואה. 

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

איך מגיעים למצב שזקוקים להלוואה חוץ בנקאית למסורבים?

הסיבה העיקרית והשכיחה ביותר שלקוח מסורב להלוואה מהבנק זה בגלל ההתנהלות הכלכלית שלו.

לא משנה אם הוא הסתבך כלכלית בגלל אדם אחר או בגלל המעשים שלו, בסופו של דבר הבנק מסתכל אך ורק על דבר אחד לפני שהוא בוחן את אפשרות ההלוואה, וזה כמובן על דירוג האשראי שלו. 

למעשה כאשר הבנק בוחן מתן הלוואה ללקוח מסוים, הוא בודק את הפרופיל הפיננסי שלו ובוחן מה רמת הסיכון שלו לאי פירעון של ההלוואה.

אם אותו לקוח נראה לבנק שהוא לא יכול לעמוד בתנאי ההלוואה בגלל שהוא עבר פשיטת רגל, הוצאה לפועל, ריבוי הלוואות, חשבונות מוגבלים וכולי, כנראה שהבנק לא יאשר זאת, וכמובן שהלקוח יצטרך לפנות לחברה או גוף חוץ בנקאי שייתן לו פתרון אשראי הולם.

מה הריביות של הלוואה חוץ בנקאית למסורבים?

הריביות של הלוואה חוץ בנקאית למסורבים לא חייבות להיות יותר גבוהות מאשר ריביות של הבנק.

האמת היא שאתם תופתעו לגלות שכיום יש הרבה מאוד גופים חוץ בנקאיים אשר מציעים לאזרחים במדינת ישראל הלוואה חוץ בנקאית למסורבים בריביות אטרקטיביות במיוחד.

אך גם כאן יש את המוטיב החוזר של מדוע הבנק סירב לאותו הלקוח להלוואה. אם סיבת הסירוב הייתה עקב חוקים רגולטיבים של בנק ישראל, יכול מאוד להיות שחברה חוץ בנקאית תציע הלוואה בריביות נוחות במיוחד.

אך אם סיבת סירוב ההלוואה הייתה עקב פרופיל פיננסי בעייתי, הריביות של ההלוואה לכל מטרה הזו יכולות להיות מאוד גבוהות, ולרוב לא כל כך משתלמות לטווח הרחוק.

מי יכול להגיש בקשה להלוואה חוץ בנקאית למסורבים?

ברמת העיקרון כל אדם אשר מחזיק בידו כרטיס אשראי או פנקס שיקים, יכול להגיש בקשה לסוג ההלוואה הזו.

בסופו של דבר חשוב להבין שגם החברות החוץ בנקאיות רוצות לקבל את הכסף שהן מלוות בחזרה, ולכן גם הן לא ממהרות לתת הלוואה חוץ בנקאית למסורבים לכל אדם אשר בה לבקש מהן את המוצר הזה.

אם אכן הגעתם למצב שחברות חוץ בנקאיות לא מאשרות לכם את ההלוואה, אל תלכו למקומות עוינים כלכלית שיתנו לכם אותה (שוק אפור וכולי).

במצב כזה אולי עדיף לכם לשקול לשכור את השירותים של איש מקצוע פיננסי על מנת שימפה את המצב הכלכלי שלכם ויעזור לכם לעלות חזרה למסלול ולפתוח דף כלכלי חדש לגמרי.

תוך כמה זמן מקבלים אישור להלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית?

האישור של ההלוואה הזו תלוי בסופו של דבר בשני גורמים מרכזיים ואלו כמובן הלקוח והחברה המממנת.

ככל שהלקוח ימציא את המסמכים הנדרשים במהירות רבה יותר ובלי לעשות יותר מידי בעיות, כך הליך הבקשה יתבצע במהירות רבה יותר.

הגורם השני הוא החברה המממנת והעומס שהיא נמצאת בה כרגע. לרוב ההליכים של אישור ההלוואה הזו (אם היא לא ניתנת תחת שעבוד של משהו) קורים מאוד מהר.

אם הלקוח מגיש את כל המסמכים והחברה המממנת לא נמצאת בעומס רב, ההליך אמור לקחת מספר ימי עסקים בודדים בלבד. שיהיה המון בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים