הלוואה לבעלי bdi שלילי

הלוואה לבעלי bdi שלילי | הלוואה לבי די אי שלילי - מהון להון

הלוואה לבעלי bdi שלילי

 כמעט כל אחד מאיתנו מכיר את הסיטואציה, בעיקר בזמנים קשים כמו התקופה האחרונה. בשביל להצליח לסגור את החודש או לממן פעולה כלשהי שלא בשוטף- צריך הלוואה. אבל בכדי לקבל הלוואה צריך לעמוד בתנאים מסוימים, לעבור בדיקת אשראי וכמובן לספק נתונים של BDI חיובי. אבל מה קורה אם ה BDI שלנו שלילי? מי מספק הלוואה לבעלי BDI שלילי ואיך זה עובד? במאמר הקרוב אנחנו ננסה לעשות קצת סדר ולשפוך קצת אור על הנושא.

בדיקת BDI לצורך אישור הלוואה:

בין אם אתם גוף פרטי שצריך הלוואה לצורך אישי, או גוף עסקי שצריך שהעסק ימשיך להתגלגל ולהרוויח- אתם צריכים למצוא גוף מלווה שיאשר אותה. אם בעבר הלוואה היתה תהליך ארוך וקשוח והתנהל בעיקר מול הבנקים, היום יש הרבה מאוד גופים חוץ בנקאיים שמציעים הלוואות וגם חברות פרטיות שמאפשרות לקבל הלוואה ללא בדיקת אשראי. 

הלוואות מהירות הפכו למאוד פופולאריות במיוחד בשנתיים האחרונות בעיקר אצל בעלי עסקים שמנסים לא רק להרוויח אלא קודם כל לשרוד. הסיבה שהן הפכו לפופולאריות הן קודם כל הזמן – ניתן לקבל אישור הלוואה ואת הכסף בחשבון לאחר כמה שעות בודדות או ימים ספורים בלבד ואין צורך להמתין שבועות. הסיבה השנייה היא שישנן חברות המאשרות הלוואות מהירות ללא בדיקת BDI כך שהן מאשרות גם מתן הלוואה לבעלי BDI שלילי

גם אם בעבר התנהלתם בצורה פיננסית נכונה והיו לכם נתונים טובים בבנק, מספיק שבשלושת השנים האחרונות הנתונים שלכם פחות טובים והאשראי שלכם שלילי בכדי להקטין את הסיכויים שלכם לקבלת הלוואה. כאשר הגוף המלווה בודק את נתוני האשראי שלכם לפני אישור ההלוואה הוא מקבל נתונים של שלוש שנים אחורה ולאחר מכן הם נמחקים. אם אין לכם זמן כעת לשפר את הBDI שלכם משלילי לחיובי– ניתן להגיש בקשה לקבלת הלוואה מהירה אצל גוף שמספק גם הלוואה לבעלי BDI שלילי . קחו בחשבון שתצטרכו בסופו של דבר לשפר את ה BDI וגם ללמוד כיצד להתנהל פיננסית טוב יותר בכדי לא להיכנס למעגל הלוואות שאי אפשר לצאת ממנו.

הלוואה לבעלי bdi שלילי

הלוואה לבעלי BDI שלילי או ללא בדיקת אשראי:

אם כבר פניתם לבנק או לחברת האשראי או שוויתרתם מראש על הפנייה בגלל נתוני האשראי שלכם חשוב שתדעו שקיימים בשוק גופים מלווים שמאפשרים לקבל הלוואה גם בלי בדיקת אשראי או גם כשנתוני האשראי שלכם שליליים. לפעמים התנאים יהיו פחות נוחים או ריביות גבוהות ולעיתים יהיה מדובר בהלוואה בתנאים נוחים ותשלומים שתוכלו לעמוד בהם. כך או כך, מומלץ לבדוק.

עוד חשוב לא למהר לקחת הלוואה מגוף שאינו מוכר או שאינו פועל בצורה חוקית בכדי לא להסתבך חלילה בחובות או בשוק האפור. בדקו על הגוף טרם חתימה על ההלוואה ובמקביל בנו תוכנית כלכלית שתאפשר לכם לשפר את נתוני האשראי שלכם.

מי הגופים הנותנים הלוואה לבעלי BDI שלילי?

ברוב המקרים, אם יש לכם BDI שלילי או נמוך, הבנק לא יהיה הגורם אשר יאשר לכם את ההלוואה. אם הוא יעשה את זה, כנראה שזה יקרה בגלל קשרים טובים עם הבנק, הצגה של תוכנית להלוואה וכולי. אבל הריביות כנראה יהיו גבוהות עד כדאי לא אטרקטיביות בכלל. במקרים כאלה הגופים אשר יהיו עם פוטנציאל אישור להלוואה גבוה יותר, יהיו גופים חוץ בנקאיים. אנשים רבים נוטים לחשוב דברים רעים כאשר הם שומעים את המונח "חוץ בנקאי". אך למעשה, אלו הם חברות אשראי, חברות ביטוח וקרנות הון סיכון, ולמעשה כל גוף אשר מפוקח על ידי משרד האוצר.

הלוואה לבעלי bdi שלילי

החלק המעניין - הריביות

אנחנו לא רוצים ליצור אשליה מדומה כלשהי, אך האמת היא שברוב המקרים, אם יש לכל BDI נמוך או שלילי, הריביות שתקבלו יהיו הרבה יותר גבוהות מהממוצע. לכאורה זה נראה אבסורד מפני שדירוג האשראי נמוך מסיבות כלכליות, אז מדוע להקשות עוד יותר על הלקוח במקום לעזור לו? בסופו של דבר הגופים מעלים את הריביות על מנת לבטח את עצמן. ככל שלקוח הוא יותר "מסוכן" מבחינתם פיננסית, הריביות יהיו גבוהות יותר מפני החשש שהוא לא יצליח להחזיר את ההלוואה.

ההלוואה לבעלי BDI שלילי לא אטרטיבית - עדיין כדאי?

הרבה מאוד מומחים ממליצים שלא לקחת הלוואות בריביות גבוהות אם הן לא מגובות בתוכנית פיננסית שמראה צעד לאחר צעד איך לעמוד בתשלומי ההלוואה ובעיקר לצאת בסופו של דבר מסחרור ההלוואות. אם בסופו של דבר אתם חנוקים כלכלית, ואתם חייבים כסף נזיל, תכינו לכם תכנית רצינית עם איש מקצוע על מנת באמת למצות את ההלוואה וכמובן שתעזור לכם לצאת לדרך כלכלית חדשה. מקווים שהפקתם ערך מקריאת המאמר!

על מנת למצוא איש מקצוע המתעסק בהלוואה לבעלי BDI שלילי >> יש ללחוץ כאן

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים