6 דרכים למציאת יועצי משכנתאות מומלצים

יועצי משכנתאות מומלצים

יועצי משכנתאות מומלצים

הרבה מאוד אזרחים במדינת ישראל נחשפו בשנתיים האחרונות להלוואה האטרקטיבית ביותר שהבנקים והגופים החוץ בנקאיים מציאים כיום, ואנחנו כמובן מדברים על המשכנתא הישראלית. כמו כן, ככל שהמודעות הולכת וגודלת, אותם אנשים מבינים שעל מנת להשיג משכנתא אטרקטיבית ביותר, כנראה שהם לא יצליחו לעשות זאת לבד מול הבנקאי, אלה אם כן הם שוחים בתחום ומכירים מספר אנשי מפתח. לכן, אותם אנשים מחפשים יועצי משכנתאות מומלצים שיעזרו ויסייעו להם בהליך קבלת המשכנתא האולטימטיבית עבורם. במאמר הקרוב ניתן מספר כללי ברזל אשר יסייעו לכם במציאת יועץ משכנתאות.

לפי אזור

זה נכון שבשנים האחרונות אנחנו הופכים ליותר ויותר דיגיטלים. אך יש אנשים (ובצדק) שעדיין אוהבים לעשות עסקאות פנים מול פנים. בעיקר בתחום עם כל כך הרבה כובד, כמו משכנתאות, כדאי לפגוש את היועץ משכנתאות שלכם פנים מול פנים. לבנות תוכנית פיננסית כמו שצריך, לתת את המסמכים הרלוונטיים וכמובן לבנות תוכנית פעולה אשר מותאמת אישית אליכם. כאשר אתם מחפשים באינטרנט "יועצי משכנתאות מומלצים", הקפידו בהתחלה לחפש יועץ שנמצא קרוב לאזור המגורים שלכם שלפחות תוכלו לבצע פגישה ראשונית פנים מול פנים.

יועצי משכנתאות מומלצים​

לפי מחיר

כמו ישראלים טובים, אנחנו תמיד אוהבים לקבל את המחיר הטוב ביותר. בין אם אנחנו קונים משהו או לוקחים שירות מסוים. לפעמים זה בא לטובתנו, ולפעמים זה בא לרעתנו. ומה הכוונה? לפעמים מי שקונה בזול, בסופו של דבר משלם ביוקר. לרוב, יש הצדקה אשר עומדת מאחורי המחיר שאותו היועץ מבקש עבור השירות שלו. אם הוא אכן שווה את הסכום שהוא מבקש, כנראה שזה ישתלם לכם בעתיד. לכן, בהמשך המאמר אנחנו נבין, איך אנחנו יודעים שיועץ משכנתאות אכן שווה את הסכום שהוא מבקש.

טווחי מחירים של יועצי משכנתאות מומלצים

התשובה לשאלה הזאת תלויה בסופו של דבר באופן התיק שלכם. אם לדוגמה אתם זקוקים למשכנתא חדשה, מחזור משכנתא, או הגדלת משכנתא קיימת והפרופיל הפיננסי שלכם הוא תקין (זאת אומרת שהעבודה של היועץ נשארת בתוך הבנקים), לרוב המחיר ינוע בין 5,000 שקלים ל-12,000 שקלים. אך, אם יש לכם פרופיל פיננסי בעייתי ואתם כבר זקוקים למשכנתא למסורבי בנקים, המחיר כבר יקפוץ ולרוב ייקבע לפי גודל ההלוואה שאתם זקוקים לה, וכמה אחוזים אותו יועץ משכנתאות לוקח עבור השירות שלו. אנחנו נמליץ לכם שבזמן שאתם מחפשים יועצי משכנתאות מומלצים, תיקחו כמה הצעות מחיר, ותשכללו בפנים את הנקודות שעוד ניגע בהם כאן בהמשך.

יועצי משכנתאות מומלצים

תבחנו את אתרי האינטרנט של היועצי משכנתאות מומלצים

גם אם אתם מאמינים בזה וגם אם לא, חשוב מאוד שתדעו שהאתר האינטרנט של בעל העסק יכול להגיד עליו הרבה מאוד. לעולם אל תסגרו עסקה עם יועץ משכנתאות לפני שביקרתם באתר האינטרנט שלו. באתר האינטרנט שלו תוכלו למצוא למעשה הכול. תוכלו למצוא שם את החומרים המקצועיים שהוא מעלה על מנת לתת ערך ללקוחות שלו, תוכלו למצוא קישורים לחשבונות שלו ברשתות החברתיות, תוכלו למצוא חוות דעת של לקוחות עבר אשר עברו את השירות שלו, ועוד מגוון רחב של דברים אשר מוכיחים שלאותם יועצי משכנתאות מומלצים יש באמת מושג על מה מדברים.

כמה שנים אותו יועץ נמצא בתחום?

הפסקה הקרובה יכולה לעצבן הרבה מאוד יועצי משכנתאות שנמצאים רק בתחילת דרכם. אנחנו חלילה וחס לא באים להגיד שיועץ משכנתאות שנמצא שנה בתחום, לא יכול להשיג את אותם התוצאות כמו יועץ משכנתאות שכבר נמצא תקופה ארוכה בתחום הייעוץ. אך, אין מה לעשות, עם הותק מגיע הניסיון, אם הותק מגיעים הקשרים ועוד מגוון דברים שצריך לעבור בדרך על מנת באמת להפוך למקצוען בתחום. יש הרבה מאוד אנשים שדווקא אוהבים לעבוד עם יועצים מתחילים, כי למעשה חובת ההוכחה היא עליהם, ובהרבה מאוד מקרים הם ירוצו הרבה יותר עבור הלקוחות מאשר האריות המבוגרים. מה אתם מעדיפים?

יועצי משכנתאות מומלצים

גדולת הכותרת - הקשרים!

בהמשך לפסקה הקודמת, כנראה שאחד הדברים המרכזיים אשר יש ליועצי משכנתאות מומלצים שאין ליועץ משכנתאות בתחילת דרכו, זה קשרים עם הגורמים הרלוונטיים. אתם תתפלאו לגלות, אבל גם בבנקים, ובגופים חוץ בנקאיים, אתה צריך להיות בקשר טוב עם מספר אנשי מפתח על מנת שיקדמו את התיקים וכמובן ישיגו תנאים הרבה יותר טובים. אתם רוצים לקרוא לזה "קומבינה"? אנחנו נעדיף לקרוא לזה, "אנשי מפתח" שהם אספו במהלך הדרך המקצועית שלכם. לפעמים טלפון אחד לאיש מפתח מרכזי, יכול לקדם את התיק של הלקוח בשבועות אם לא בחודשים. טלפון אחד יכול להשיג הנחה בריביות ועוד.

רגע! איך היועץ גובה את התשלום?

חשוב מאוד שתדעו שכיום בשוק המשכנתאות מקובל לעבוד על "בסיס הצלחה". זה למעשה אומר שאתם לא משלמים אפילו לא שקל אחד עד שהיועץ משכנתאות השיג עבורכם את הדבר שהוא התחייב וסיכם איתכם. אם הוא הצליח, הוא קיבל תשלום וכמובן ההיפך. ישנם כיום גם יועצים שגובים מחיר סימלי מאוד בתחילת התהליך על מנת לחבר יותר את הלקוח לתיק. אין מה לעשות, כאשר אנחנו משלמים קצת כסף, אנחנו מרגישים הרבה יותר מחויבים לאיש המקצוע וכמובן שנשתף איתו יותר פעולה במהלך הדרך.

יועצי משכנתאות מומלצים

שנחזור רגע למחיר?

אז כמו שכבר הבנתם, כאשר אתם מחפשים יועצי משכנתאות מומלצים, המחיר יכול להיות שונה מיועץ ליועץ. והוא כמובן נקבע על פי כל הקריטריונים אשר ציינו במאמר. אנחנו נחזור ונגיד, משכנתא היא אולי ההלוואה הגדולה ביותר שתקחו במהלך חייכם. כאשר היא מתוכננת בצורה לא מקצועית, היא יכול להיות הרסנית. אך מנגד, אם היא מתוכננת ויותר חשוב – מבוצעת! בצורה הטובה ביותר, היא הלוואה מדהימה אשר יכולה לשדרג את חייכם בכמה וכמה רמות. תחשבו על זה טוב לפני שאתם בוחרים יועץ משכנתאות.

אז מאיפה מתחילים באמת לחפש יועצי משכנתאות מומלצים?

האמת שפשוט מאוד, באמצעות חברו הדיגיטלי הטוב ביותר של האדם כיום, אנחנו כמובן מדברים על גוגל. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב "יועצי משכנתאות מומלצים" ולהוסיף את אזור המגורים שלכם, לקחת דף ועט לרשום לפחות 5 – 10 מספרי טלפון שונים של יועצי משכנתאות ולהתחיל במחקר שלכם על מנת למצוא את היועץ הטוב ביותר עבורכם. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את כל ההליך, אנחנו נשמח לסייע לכם.

על מנת קבל שיחה לגביי משכנתא חדשה/מחזור משכנתא לחצו כאן

על מנת לקבל שיחה לגביי הלוואה לכל מטרה כנגד נכס (בנקאי + חוץ בנקאי) לחצו כאן

שיהיה המון בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים