אשראי חוץ בנקאי

אשראי חוץ בנקאי -איך לקבל אשראי מידי? | מהון להון

אשראי חוץ בנקאי

גופים רבים, עסקיים ופרטיים כאחד מחפשים פתרונות אשראי זמינים וגמישים. כך בעצם נולד הצורך- והפתרון של קבלת אשראי – הנפקת כרטיסי אשראי ומתן הלוואות ומסגרות אשראי על ידי גופים חוץ בנקאיים. במקרה כזה אותו גוף שפונה יכול לקבל תנאים טובים יותר מאשר אשראי בנקאי והאפשרויות רבות יותר.

הקושי בקבלת הלוואות והחזר הלוואות הביא לצורך בפתרון של אשראי חוץ בנקאי:

הקושי של החזרי הלוואות וחוסר היכולת של הרבה מאוד אנשים ובעלי עסקים להגיע לתנאי הסף של קבלת הלוואה הביאו לכך שנוצר ביקוש גדול פתרון- והפתרון הגיע בצורה של אשראי חוץ בנקאי. מדובר באלטרנטיבה הטובה ביותר להלוואה בנקאית שקיימת היום בשוק והיא מתאימה לכולם.

תקופת הקורונה פגעה רבות בכלל האוכלוסייה בעולם ובארץ וגרמה לאנשים לחפש כיצד להמשיך להתקיים ולהתנהל. מכיוון שיש גבול מסוים לאישור הבנקים למתן הלוואות ולגובה מסגרת האשראי הניתנת בבנקים- רבים פנו לגופים חוץ בנקאיים כגון חברות ביטוח, חברות אשראי וגופים פיננסיים פרטיים בכדי לקבל אשראי חוץ בנקאי.

בין אם מדובר באנשים שמצאו את עצמם מהיום להיום מוצאים לחופשה ללא תשלום וללא משכורת, בעלי עסקים עצמאיים שנאלצו לשרוד או אנשים פרטיים שהגיעו לתקרת האשראי שלהם בבנק- כל אלה הם לקוחות פוטנציאליים של הגופים החוץ בנקאיים. בנוסף, אשראי חוץ בנקאי מתאים גם לתושבי חוץ ועולים חדשים, בעלי עסקים שלא מעוניינים לפגוע באשראי שלהם בבנק ולקוחות המעוניינים בקבלת הלוואות גישור עד קבלת המשכנתא.

אשראי חוץ בנקאי

היתרונות של אשראי חוץ בנקאי:

  • מכיוון שהאשראי נלקח מחוץ למסגרת הבנק הוא לא פוגע כלל במסגרת האשראי של הבנק וניתן להמשיך להתנהל דרך חשבון הבנק כרגיל.
  • תהליך של לקיחת אשראי זה הוא מהיר ויעיל וניתן לקבל את האישור לקבלת הכסף ולראות את הכסף בחשבון בטווח של כמה שעות עד ימים ספורים.
  • התנאים של אשראי חוץ בנקאי טובים ונוחים יותר מאשראי בנקאי , בחלק מהמקרים באופן משמעותי.
  • קבלת אשראי חוץ בנקאי נעשה דרך חברות ביטוח, חברות אשראי וחברות פיננסיות מוכרות ורשמיות. התהליך מתבצע תחת בקרה ופיקוח ותחת רגולציה תמידית והוא תהליך בטוח וחוקי לחלוטין.

בשנים האחרונות בעיקר בעקבות התפרצות מגפת הקורונה והפגיעה במשק הישראלי ובמשק העולמי אנו עדים לעלייה משמעותית בפניות לצורך בקשה לאשראי חוץ בנקאי. בהתאם לכך החברות החוץ בנקאיות הגדילו את הפעילות שלהן בתחום ומציעות הלוואות וכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים בתנאים אטרקטיביים ובכך מספקים פתרון פיננסי יעיל, גמיש , נוח ולא פחות חשוב- מידי- לאנשים מהמגזר הפרטי והעסקי.

מי הגופים הנותנים אשראי חוץ בנקאי?

אנשים רבים נוטים להירתע כאשר הם שומעים את המונח "חוץ בנקאי", אך אפשר לקחת נשימה ולהירגע. אותם הגופים החוץ בנקאיים הם למעשה חברות האשראי השונות, חברות ביטוח שנכנסו לשוק ההלוואות וכמובן קרנות הון סיכון. על מנת להיות בטוחים במאה אחוז שהחברה שממנה אתם רוצים לקחת מימון היא אכן עומדת בכל התקנים, תוודאו שהם מאושרים ומעוגנים תחת משרד האוצר. כל חברה הנותנת הלוואה חייבת לקבל את האישורים מהגופים הפיננסים הגדולים. אם הגוף החוץ בנקאי ממנו אתם  רוצים לקחת הלוואה לא נמצא תחת אותה הרגולציה, אנחנו נמליץ לכם לחפש מקור מימון אשראי אחר.

אשראי חוץ בנקאי

השאלה החשובה מכולם! מה הריביות?

גם כאן אנשים נוטים לחשוב שהאשראי שמקבלים מגופים חוץ בנקאיים הוא גבוה וחסר פרופורציות לעומת הבנק. אך ההיפך הוא הנכון. למעשה, ישנם הרבה מאוד מקרים בהם הריביות שמקבלים מאותם הגופים הם הרבה יותר טובים לעומת הבנק. הריביות בסופו של דבר נקבעות אך ורק על פי קריטריון אחד והוא הפרופיל הפיננסי של אותו הלקוח. את הפרופיל הפיננסי אפשר לגלות על ידי דו"ח נתוני האשראי של הלקוח. ככל שהפרופיל הוא בעייתי יותר, כך הריביות יהיו גבוהות יותר, וכמובן להיפך. ככל שהפרופיל הפיננסי יהיה תקין יותר, כך הריביות קתבלו יהיה יותר טובות, וכנראה שהן גם יכולות להפתיע אותכם!

תוך כמה זמן מקבלים אשראי חוץ בנקאי?

ההליך של קבלת אשראי מחברות חוץ בנקאיות זהה כמעט לחלוטין לקבל אשראי רגיל מהבנק. כל עוד אינכם צריכים לשעבד דירה או דבר כזה או אחר, ההליך אמור לקחת מספר ימים בלבד. בסופו של דבר אם מבקשים מכם מסמכים, תגישו אותם בזמן ולא אמורה להיות שום בעיה מבחינת הזמנים. לפעמים יכול להצטבר עומס אצל החברות אשר נותנות את האשראי, אבל זה לא אמור לעקב את ההליך בזמן רב. החברות למעשה מנוסות בלהתמודד עם הרבה לקוחות בו זמנית. בסופו של דבר ההליך עצמו לא אמור לקחת יותר ממספר ימי עסקים בודדים עד שתראו את הכסף בחשבון הבנק שלכם.

אשראי חוץ בנקאי

מאיפה מומלץ להתחיל?

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא כמובן בסקר שוק מעמיק. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את הביטוי "אשראי חוץ בנקאי" בגוגל ולהתחיל לבצע סקר שוק כמו שצריך ולבחון את ההצעות של כל חברה חוץ בנקאית כזאת או אחרת. כל חברה תציע לכם הלוואות שונות לתקופות שונות וכמובן בריביות שונות. ישנם גם חברות אשר משנות את ריביות ההלוואה בהתאם למטרה שאתם זקוקים לה. לכן כדאי לבצע סקר שוק כמו שצריך ובעיקר להבין את הצרכים האישיים שלכם לעומק.

אשראי חוץ בנקאי - מיקוח עוזר!

תאמינו או לא, אבל ככל שתעשו השוואה רצינית בין כמה שיותר הצעות מחברות שונות, כך תצליחו להוריד את הריביות של ההלוואה שמציעים לכם. חשוב להבין דבר אחד מאוד מרכזי, בסופו של דבר אותם חברות רוצות שתהפכו להיות הלקוחות שלהם. ככה בסופו של דבר הן עושות את הכסף הגדול שלהם. לכן, בהרבה מאוד מקרים לא באמת יהיה אכפת להם כל כך לעשות לכם הנחה על מנת להפוך אותכם ללקוחות שלהם. הם יתחילו בהצעה הגבוהה שלהם, על מנת להגיע לריבית הלוואה ממוצעת לפי מה שמגיע לכם על פי הנתונים הפיננסים שלכם. מקווים שהכתבה נתנה לכם ערך רב!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים