3 סיבות עיקריות ללקיחת הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה

כיום שוק המשכנתאות רק הולך וצובר תאוצה וכל הזמן שובר שיאים חדשים. הדבר הזה קורה מפני שאנשים הבינו את הכוח הפיננסי שיש להלוואה הזאת ולמעשה הם משתמשים בנכס המגורים אשר בבעלותם על מנת לקחת הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה. אותם אנשים עושים זאת למטרות שונות ומגוונות שעליהן נפרט במאמר. כמו כן, אנחנו נבחן מי יכול לקבל את סוג ההלוואה ובאיזה תנאים. וכמובן, מי נותן את ההלוואות אם לדוגמה הבנק לא אישר אותה עבורכם בגלל רגולציות או בעיות כלכליות. קריאה מהנה!

כמה אחוזים אפשר לקחת בהלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה

אם יש לכם נכס מגורים ואתם רוצים לקחת הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה, יש לכם שתי אופציות עיקריות לקבלת המימון. האופציה הראשונה היא ללכת לבנק, האופציה השניה היא לפנות לגוף חוץ בנקאי אשר יאשר לכם את ההלוואה. לכל אחד משני הגופים המרכזיים האלה יש את אחוזי המימון שלו אשר הוא יכול לתת לנוטל ההלוואה.

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה​

אחוזי המימון של הבנק

כל הבנקים במדינת ישראל כפופים לרגולציות של בנק ישראל אשר מאשר להם לתת עד כ-50% משווי הנכס הקיים לאחר לקיחת המשכנתא בחשבון. מה זה אומר בפועל מבחינה מספרית:

  • לצורך הדוגמה נגיד ויש לכם דירה בשווי של מיליון שקלים חדשים.
  • יש לכם משכנתא של 200,000 שקלים חדשים.
  • הבנק יאשר לכם עד 300,000 שקלים חדשים להלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד הדירה.

אחוזי המימון של גוף חוץ בנקאי

גופים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח וקרנות הון סיכון שנכנסו מאוד חזק לעולם המשכנתאות בשנים האחרונות, פחות כפופים לרגולציות של בנק ישראל, לכן ישנם מספר גופים אשר יאשרו לכם אחוזי מימון גבוהים יותר מאשר הבנק. ישנם אפילו גופים אשר יאשרו לכם 85% – 90% מימון משווי הנכס הקיים שלכם. בואו נוריד גם את זה למספרים:

  • גם כאן יש לכם נכס מגורים בשווי של מיליון שקלים חדשים.
  • גם כאן יש לכם משכנתא של 200,000 שקלים חדשים.
  • הגוף החוץ בנקאי יאשר לכם 600,000 ואפילו 700,000 שקלים חדשים לטובת הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה.
הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה​

מהן שלוש הסיבות העיקריות ללקיחת ההלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה כיום?

כיום ישנם 3 סיבות עיקריות ללקיחת סוג ההלוואה הזאת. כמובן שיש עוד הרבה סיבות, אך אנחנו נתמקד ב-3 העיקריות. כמובן לפני שנפרט אנחנו רק נציין שעל מנת לקבל את ההלוואה, אתם תצטרכו להגיש את האסמכתאות אשר מוכיחות לגוף המלווה שאכן זאת סיבה שלשמה לקחתם את הכסף. בואו נפרט בקצרה על כל אחת משלוש הסיבות.

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה לטובת סגירת חובות

כיום חלק גדול מן האוכלוסייה משועבד להלוואות וחובות לכרטיסי האשראי. בסיטואציות מסוימות זה מגיע למצבים אשר משפחות במדינת ישראל מתחילות את החודש שלהם בהחזר חודשי של אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים על החזרי הלוואות. כיום, הבנקים והחברות החוץ בנקאיות מאפשרות להגדיל את המשכנתא לטובת סגירת כל ההלוואות ולהכניס את ההחזר החודשי לתוך ההחזר החודשי של המשכנתא. בכך, ההחזר החודשי יכול להצטמצם בעשרות אחוזים.

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה​

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה לטובת מינוף

משכנתא היא כלי מדהים למשקיעי נדל"ן בעלי נכס מגורים להשיג מימון לטובת עוד דירה להשקעה.למעשה, הבנק יסכים למשכן עד 50% משווי הנכס הקיים שלכם לטובת מינוף לנכס נוסף, וכמו שציינו מקודם, קרנות חוץ בנקאיות אשר פחות כפופות לרגולציות של בנק ישראל יסכימו למשכן אפילו עד 90% משווי הנכס לטובת השקעה. אנחנו נמליץ לכם להכין תוכנית כלכלית מסודרת ומאורגנת לטובת מהלך שכזה, לא משנה כמה זה נשמע פשוט וקל.

~ רוצים להכיר את עולם המינוף לעומק – לחצו כאן ~

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה לטובת שיפוצים

הרבה מאוד אנשים אשר גרים בנכס המגורים שלהם לאורך זמן, רוצים בסופו של דבר לשפץ אותו. כאשר מחירי הציוד והחומרים רק גדלים, ואיתם המשכורות, מן הסתם שמחירי השיפוץ רק הולכים ועולים ביחד עם הכול. כיום לשפץ דירה כמו שצריך, אתם תהיו זקוקים לפחות ל-100,000 שקלים וזאת רק ההתחלה. גם כאן הבנקים והגופים החוץ בנקאיים יסכימו למשכן את הנכס שלכם לטובת הלוואה לשיפוץ הבית.

הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה​

תכינו תוכנית כלכלית מסודרת

גם כאשר אתם לוקחים הלוואה רגילה אתם צריכים להכין תוכנית כלכלית. בטח ובטח שאנחנו מדברים על הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד דירה שהיא בסכומים הרבה יותר גבוהים. וכאשר סכום ההלוואה גדל, כך גם הסיכון. הכינו תוכנית כלכלית מסודרת על מנת לדעת בדיוק כמה אתם הולכים להחזיר, לכמה זמן ההלוואה, והאם אתם אכן יכולים לעמוד בה. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, אנחנו נמליץ לכם להתייעץ עם איש מקצוע מתחום המשכנתאות שיעשה זאת עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים