סימולטור החזר מס

סימולטור החזר מס

סימולטור החזר מס

בואו נעשה את זה הכי פשוט וברור שיש- אתם שכירים ואתם משלמים מס הכנסה באופן חודשי? ייתכן ומגיע לכם החזר מס הכנסה בסוף השנה. הסיבה היא שעובדים שכירים משלמים את מס ההכנסה דרך המשכורת בחישוב אוטומטי ואותו סכום לא משתנה בהתאם לשינויים במהלך השנה. לכן יכול להיווצר מצב שבעקבות שינוי כזה או אחר אתם צריכים לשלם פחות מס אבל שילמתם יותר. במצב כזה עליכם לבצע בדיקה אם אכן מגיע לכם החזר מס וגם כמובן להגיש בקשה לקבלת החזר מס.

כדי לבדוק זכאות מומלץ להשתמש בשירות סימולטור החזר מס:

רגע לפני שאתם בטוחים שתקבלו כמויות של כסף חזרה בקלות ובמהירות כדאי שתבצעו בדיקה אם בכלל מגיע לכם החזרי מס ועל כמה הם עומדים. את החזרי המס ניתן לבדוק לאותה שנת מס ועד שש שנים אחורה וייתכן ומגיעים לכם אלפי עד עשרות אלפי שקלים חזרה. המינימום שאתם צריכים לעשות (עבורכם כמובן) זה לבדוק.

בכדי לבצע את הבדיקה בעצמכם ניתן למצוא היום ברשת סימולטור החזר מס פשוט קל ויעיל לשימוש בו אתם מכניסים את הפרטים שלכם ובודקים מה הסכום שייתכן ומגיע לכן חזרה. רשות המיסים מעמידה לרשות האזרחים סימולטור החזרי מס קל ופשוט ללא עלות וניתן למצוא סימולטור החזר מס גם באתרים פיננסיים של חברות העוסקות בהחזרי מס ללא עלות או בתשלום סמלי.

סימולטור החזר מס

בדיקת זכאות להחזרי מס בעזרת סימולטור החזר מס:

הבדיקה בעזרת סימולטור החזר מס היא לא מדויקת שכן הבדיקה מסתמכת על הנתונים שאתם הגשתם ולכן יש לבדוק אותה בהתאם ולא להסתמך על התוצאה שקיבלתם. כמו כן חשוב ביותר למלא את כל הפרטים הרלוונטיים לאותה שנת המס עליה אתם מבצעים את הבדיקה (כל שנת מס יש לבדוק בנפרד) ולהכניס לסימולטור את הפרטים הנכונים והמדויקים לצורך קבלת תוצאה כמה שיותר מדויקת עבורכם.

יש לעדכן בסימולטור להחזר מס את הפרטים האישיים- שמות, תאריכי לידה, מצב משפחתי, מספר ילדים כולל אלו שנולדו בשנת המס אם נולדו, שנת עלייה לאנשים שנולדו מחוץ לארץ ישראל וכדומה. כמו כן במידה וקיים בן או בת זוג רשומים יש למלא את הפרטים שלהם גם בכדי לבצע בדיקת החזר מס עבורם במקביל.

לאחר שביצעתם בדיקה בעזרת סימולטור החזר מס תוכלו לקבל תמונה כמה שיותר מעודכנת על המצב שלכם ואם אתם זכאים לקבלת החזרי מס מהמדינה. מומלץ לבצע את הבדיקה בצורה הכי מדויקת ולאט בכדי לא לטעות בהזנת הפרטים ולבדוק עבור כל שנה בנפרד. אם נראה לכם שהחישוב אינו צודק או שגיליתם שאתם זכאים לקבלת החזרי מס- גשו לקבלת סיוע והדרכה מחברה מקצועית שתבצע עבורכם את הבדיקה המדויקת ותגיש עבורכם את הבקשה לקבלת ההחזרים המגיעים לכם.

האם מומלץ להיעזר בחברה לאחר הסימולטור להחזר מס?

השאלה אם כדאי להיעזר בחברה מקצועית שתעזור לכם לקבל החזר מס לשכירים תלויה בסופו של דבר אך ורק בכם. חשוב לדעת שהחברות האלה מאוד מקצועיות והן לרוב מצליחות להשיג את ההחזר הרבה יותר מהר, ויתרה מכך ההחזר לרוב הוא גם גבוה יותר. כמו כן חשוב גם להכיר שהחברות הללו לא עושות זאת "לשם שמיים", וכמובן שיש תשלום מסוים עבור השירות הזה. אך אם אתם לא יודעים בדיוק איך להתעסק עם הפרוצדורה הזאת, ואינכם מכירים טוב את הבירוקרטיה במס הכנסה, שימוש בחברה מקצועית שתעזור לכם להשיג החזר מס זה דבר שאתם צריכים לשקול בכובד ראש.

סימולטור החזר מס

כמה עולה שירות כזה בממוצע?

לאחר שביצעתם בדיקה בסימולטור החזר מס והחלטתם שאתם רוצים להיעזר בחברה מקצועית שתעזור לגם לקבל את ההחזר, חשוב שתכירו את השיטות תשלום לאותה החברה. לרוב, החברות שעובדות בהחזר מס לשכירים, מקבלות תשלום עבור השירות שלהם בשתי דרכים עיקריות:

  1. פתיחת תיק + אחוזים: למעשה בצורת התשלום הזו, החברה גובה סכום התחלתי מסוים שלרוב הוא לא כל כך גבוה לפני שהם מתחילים לעבוד על התיק שלכם.
  2. אחוזים בלבד: בצורת התשלום הזאת החברות למעשה עובדות על בסיס הצלחה בלבד ומבקשות תשלום עבור השירות שלהם אך ורק לאחר שהכסף נמצא אצלכם בחשבון הבנק. חשוב לדעת שהאחוזים פה יהיו יותר גבוהים, אבל לפחות אתם בטוחים שתקבלו שירות טוב.

מאיפה מוצאים חברה כזאת?

לרוב לאחר שמבצעים סימוטלטור החזר מס ופונים לחברה, בסופו של דבר מגיעים לרואה חשבון. אם אתם מכירים אדם קרוב אליכם שיכול להמליץ לכם על רואה חשבון מקצוען, תעשו זאת, אין חכם מבעל ניסיון. אם אינכם מכירים שום אדם קרוב שיצא לו לעבוד עם חברה כזאת ואתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה אשר מתעסקת עם החזרי מס, אנחנו מזמינים אותכם ללחוץ ממש כאן, לענות על מספר שאלות קצרות על מנת שנכיר אותכם יותר טוב, ואנחנו כבר נדאג שיועץ כלכלי בכיר יחזור אליכם על מנת לעזור לכם לקבל החזר מס מקסימלי ממס הכנסה.

סימולטור החזר מס

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים