מדוע לבחור יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי

התוצאות בשטח חושפות...

"מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ משכנתאות של הבנק?"

בשלב כזה או בשלב אחר, אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לקחת משכנתא – ונכון להיום מדובר על אחת מהבחירות הכי משמעותיות שתעשו בחייכם. בכדי שתוכלו לצלוח את המשימה, רצוי כי תעמידו לרשותכם אנשי מקצוע מנוסים שימנעו מכם לעשות טעויות שלא מעט אנשים אחרים עושים. חשוב להדגיש כי יועץ משכנתאות הוא לא חובה, וכל אחד רשאי לבחור האם הוא רוצה ייעוץ משכנתא או שלא.

אך עוד בחירה משמעותית שתצטרכו לעשות היא לבחור בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ משכנתאות של הבנק. אם אתם לא יודעים מה ההבדל בין ייעוץ מטעם הבנק ובין ייעוץ פרטי, אנו ננסה לספק לכם את כל הנקודות החשובות שיאפשרו לכם לבחור נכון.

 

יועץ משכנתאות פרטי מייצג אתכם !

אתם צריכים להבין כי ייעוץ משכנתא על ידי יועץ פרטי דואג לכם, בעוד יועץ שמגיע מטעם הבנק ישים את טובת הבנק לנגד עיניו. המטרה שלכם היא לבחור איש מקצוע שמייצג אתכם, ולא לבחור איש מקצוע שמייצג גופים אחרים. כי בסוף כאשר אתם תרצו לעשות את הבחירה הכי נכונה עבורכם, אתם תצטרכו לדעת שהבחירה הזאת נכונה לכם – ולא לדעת שהבחירה היא הבחירה שהכי נכונה לבנק שממנו אתם לוקחים את המשכנתא.
יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי מכיר את המסלולים של כל הבנקים !

יועץ משכנתאות מטעם בנק מסוים מכיר אך ורק את המסלולים בבנק שלו. מנגד אם אתם תפנו לאיש מקצוע פרטי, הוא יוכל לספר לכם על המסלולים בכל הבנקים השונים. כך שאם אתם לא רוצים להיות מקובעים לבנק אחד ספציפי, אתם תוכלו לקבל הצעות הקשורות לכל הבנקים – ובכך תגדילו את הסיכוי שלכם לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם בבנק שהכי יתחשב בכם.
 

יועץ משכנתאות פרטי זמין לשירותכם תמיד !

 
אחת מהבעיות המרכזיות של הבנקים היא שהם זמינים בשעות פעילות מאוד לא נוחות, גם יועצי המשכנתא שלהם יהיו זמינים בדיוק באותו הזמן. כך שאם לא בא לכם לרדוף אחרי יועץ המשכנתא ולקוות לתפוס אותו בשעות הפעילות, מוטב יהיה שתפנו ליועץ משכנתא פרטי כך תוכלו לדעת שאתם לא צריכים לעשות התפשרויות – כי מגיע לכם את הטוב ביותר לעתיד שלכם.
 

יועץ משכנתאות פרטי יספק התאמה אישית של המשכנתא !

 
משכנתא היא לא דבר של מה בכך, מדובר על התחייבות שלכם לבנק למשך 30 שנה – סוג של חתונה שמחברת אתכם ביחד. ייעוץ משכנתאות נועד על מנת לאפשר לכם לבחור את החתונה האידיאלית עבורכם, בדיוק כמו שאתם תבחרו את הבעל או את האישה שלכם. יועץ משכנתא מטעם הבנק לא יתאים לכם את המשכנתא, הוא ידאג שהיא תהיה מותאמת לבנק. יועץ משכנתאות פרטי ידאג להתאים את המשכנתא אך ורק לצרכים ולדרישות שלכם.
יועץ משכנתאות פרטי

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים