השוואת קרנות השתלמות

השוואת קרנות השתלמות

השוואת קרנות השתלמות

קרנות השתלמות מהוות אפיק חיסכון מעולה שכן הן מאפשרות לחסוך כסף ללא תשלום מס על הרווחים ולמשוך את הכסף מהן לפני שאתם מגיעים לגיל פרישה. יש סוגים רבים של קרנות השתלמות. יש קרנות השתלמות המתאימות לכולם ויש קרנות השתלמות שמתאימות לאוכלוסיות ספציפיות. איך תדעו איזו קרן מתאימה עבורכם? פשוט וקל- תבצעו השוואת קרנות השתלמות. במאמר הבא נשפוך קצת אור על הנושא וניתן מספר טיפים אשר יעזרו לכם למצוא את הקרן הנכונה עבורכם.

בקצרה על קרנות השתלמות:

קרנות השתלמות הן בעצם קופות גמל. מטרתן הראשונית היתה הפקדת כספים לצורך השתלמויות מקצועיות (ומכאן שמן) אך היום הן משמשות בעיקר כאפיק חיסכון. את הכסף ניתן למשוך ללא תשלום מס בכפוף לתנאים ולאישור רשויות המס שלוש שנים לאחר הפתיחה לצורך השתלמות. לאחר שש שנים ניתן למשוך את הכספים לכל מטרה ללא תנאים ואישורים. 

השוואת קרנות השתלמות

השוואת קרנות השתלמות לעצמאיים

למי שלא יודע, קרן השתלמות היא בין אפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שיש כיום לעצמאיים. הסיבה היא שהמדינה למעשה מעודדת את העצמאיים לחסוך כספים. לכן, חלק ניכר מתקרת ההפקדה השנתית של הכספים לקרן ההשתלמות היא הוצאה מוכרת לכל דבר ועניין. כמו כן, עצמאיים לא צריכים לשלם מס על הכספים שמשתחררים להם. לכן, על מנת למקסם את הרווחים וכמובן את הקיזוזים עם מס הכנסה, מומלץ לבצע השוואת קרנות השתלמות לעומק על מנת להבין מי בית ההשקעות שנותן את התשואה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

איך בוחרים קרן השתלמות מתאימה? מבצעים השוואת קרנות השתלמות:

בכדי לקבל את ההחלטה איזו קרן השתלמות מתאימה ביותר עבורכם יש צורך לבדוק על כמה קרנות השתלמות וכמובן לבצע השוואת קרנות השתלמות. 

כמה דברים חשובים בנושא קרנות השתלמות:

-מדובר בזכות של כל עובד עצמאי או שכיר, זכות זו אינה תלויה באף גורם חיצוני.

-ישנן כ-230 קרנות השתלמות פעילות כיום בארץ כאשר חלק מקרנות ההשתלמות פתוחות לכלל האוכלוסייה בעוד חלק מקרנות ההשתלמות סגורות לאוכלוסייה ספציפית (קרן השתלמות למורים, קרן)

-בכל חברה יש כמה קרנות השתלמות כאשר כל אחת מהן מנוהלת ברמת סיכון שונה.

בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה מומלץ כפי שהבנתם לבצע השוואת קרנות השתלמות. כיום ניתן לבצע זאת ברחבי הרשת באתרים המציעים השוואה בין הקרנות השונות. אתרים אלה מרכזים את כל קרנות ההשתלמות הפעילות ומסווגים אותן לפי קבוצות אוכלוסייה, רמת סיכון ואפיק השקעות מרכזי. בצורה כזו ניתן לבצע השוואת קרנות השתלמות בקלות וביעילות ולראות בצורה ברורה את התשואות והרווחים של אותן קופות בתקופת זמן.

השוואת קרן השתלמות

האם מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לגביי השוואת קרנות השתלמות?

בכדי לקבל את ההחלטה איזו קרן היא המומלצת ואיזו קרן תשיג עבורכם את התשואות הגבוהות ביותר מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע עם הבנה וידע בתחום החסכונות בכלל ובתחום קרנות השתלמות בפרט. מדובר בהחלטה כלכלית חשובה עם השפעות רבות וכאשר מדובר בחיסכון יש לבחור קרן החיסכון הטובה ביותר והמתאימה ביותר. על מנת לבצע זאת יש לבצע את ההשוואה, לבדוק מי היא קרן ההשתלמות הצטיינת שהביאה לחוסכים שלה את הרווחים הגבוהים ביותר לתקופה ולאחר מכן לגשת עם הנתונים ליועץ פנסיוני בכדי לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר. ניתן להתעדכן באופן תדיר וקבוע בפעולות ובביצועים של הקרנות השונות באתרים של השוואת קרנות השתלמות ברחבי הרשת ולקבל את ההחלטה בהתאם.

מאיפה משיגים בעל מקצוע?

אם אתם עצמאיים, אז סביר מאוד להניח שרואה החשבון שלכם המליץ לכם על מישהו אשר איתו הוא עובד שידאג לכם לקרנות ההשתלמות וכל הנראה גם לקרן הפנסיה שלכם. אם ובמקרה אינכם עצמאיים או שהרואה חשבון שלכם לא קשור לשום איש כזה. מה שעליכם לעשות זה לפנות לחברו הטוב ביותר של האדם היום, ואנחנו כמובן מדברים על גוגל. תחפשו מילות חיפוש רלוונטיות אשר יעזרו לכם להגיע לאנשי מקצוע נכונים. לאחר שתכתבו בגוגל לדוגמה "השוואת קרנות השתלמות", יקפצו לכם הרבה מאוד מספרי טלפון של אנשי מקצוע, בתי השקעות וכולי. כל מה שעליכם לעשות זה לברור עכשיו לעומק מי האיש מקצוע הטוב ביותר עבורכם.

השוואת קרנות השתלמות

איך בוררים איש מקצוע טוב?

על מנת למצוא את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם עליכם לעשות מספר פעולות פשוטות:

  1. לקרוא את החומר המקצועי שלו באתר על מנת להבין אם הוא באמת יודע על מה הוא מדבר.
  2. לקרוא המלצות של לקוחות עבר שלו – אם אתם יכולים גם לשוחח איתם זה פלוס גדול.
  3. תוצאות מדברות! תבררו האם הוא באמת מצליח להשיג תשואות גבוהות עבור הלקוחות שלו.
  4. כמובן עמלות! מה האחוזים אשר אותו בעל מקצוע גובה עבור השירות שלו.

תיישמו את המספר טיפים הפשוטים שהצגנו בפניכם, ואתם תהיו על דרך המלך על מנת למצוא את איש המקצוע אשר יבצע השוואת קרנות השתלמות בצורה המקצועית ביותר עבורכם.

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים