הר הביטוח מדינת ישראל

הר הביטוח מדינת ישראל

הר הביטוח מדינת ישראל

בשנים האחרונות יזמה והקימה מדינת ישראל אתרים וממשקים נוחים ונגישים ללא עלות לשימוש הציבור הרחב. ממשקים ואתרים אלה מספקים לכל אזרח נתונים בנוגע לחסכונות הפנסיונים שלו , כספים אבודים וגם ביטוחים כפולים ומיותרים. בתחום הביטוח מציעה המדינה את אתר הר הביטוח שמספק את כל הפרטים הקשורים בתחום לכל משתמש. במאמר הקרוב נדבר על האתר הממשלתי הזה, וכמובן כיצד למצוא אותו באינטרנט, לפעמים זה לא כזה פשוט כמו שאתם חושבים. קריאה מהנה!

הר הביטוח מדינת ישראל- אופציה שחשוב שתכירו:

מדובר בממשק נגיש ונוח שמתאים לשימוש עצמי והוא כאמור, יוזמה של המדינה. רוב אזרחי המדינה מבוטחים בביטוחים פרטיים אך רובם אינם יודעים כלל באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים, אילו סוגי פוליסות ביטוח יש להם וכמה הם משלמים ברמה החודשית על כל ביטוח שלהם ושל בני ביתם.  מצב זה מביא לכך שיש לא מעט אזרחים שמשלמים על ביטוחים שכבר אינם רלוונטיים או מחזיקים בביטוחים כפולים. לא חבל על הכסף? חבל! בין היתר חשוב שתדעו שלחברות הביטוח כבר אסור למכור ביטוחים שכבר יש אותם לאותו הלקוח. לכן, הבדיקה הזאת היא מאוד חשובה על מנת לדעת שאתם לא משלמים כספים מיותרים, וכמובן שיש לכם את הביטוחים הרלוונטיים. ניתן לגלות זאת בקלות בהר הביטוח מדינת ישראל.

הר הביטוח מדינת ישראל

הר הביטוח מדינת ישראל- כל הנתונים בתחום הביטוח:

יד על הלב- אתם יודעים באיזו חברת ביטוח אתם מבוטחים? ואילו ביטוחים יש לכם? וכמה אתם משלמים עליהם? רוב המבוטחים אינם יודעים או אינם בטוחים בתשובה. לצורך כך הוקמה האפשרות של בדיקה באתר הר הביטוח. האתר מאוד נוח לשימוש, נגיש וברור וניתן לקבל בו נתונים רלוונטיים בזמן אמת ולהוריד דו"ח מסודר עם כל הנתונים.

מהי ההמלצה לגביי הר הביטוח מדינת ישראל

ההמלצה היא כמובן שיהיה לכם סוכן ביטוח שמבין בתחום וידע להמליץ לכם או חברת ביטוח עם נציג זמין ומקצועי שאתם סומכים עליו שכן אף אזרח לא מצופה ממנו שיבין לעומק את כל תחום הביטוחים. עם זאת- לבדוק אם יש לכם ביטוח זהה בשני מקומות שונים או ביטוח שכבר לא רלוונטי (לדוגמא ביטוח שעדיין פעיל עבור אדם שהלך לעולמו) זו פעולה חשובה ביותר שאתם יכולים לבצע לבד ויפה שעה אחת קודם.

הר הביטוח מדינת ישראל

האם השימוש באתר עולה כסף?

השימוש באתר של הר הביטוח מדינת ישראל הינו ללא עלות וללא התחייבות והוא מספק נתונים מעודכנים מכל חברות הביטוח השונות. את הנתונים ניתן להוריד או להדפיס בדו"ח מרוכז ואיתו לגשת אל סוכן הביטוח או חברת הביטוח ולבדוק- ביטוחים כפולים, ביטוחים שאינם רלוונטיים, ביטוחים חסרים וכמובן לבצע השוואה בין סוגי הביטוחים הקיימים בחברות השונות ובין חברות הביטוח השונות.

איך מוצאים את האתר? היזהרו מחיקויים!

חשבתם שלמצוא את אתר הר הביטוח מדינת ישראל דרך גוגל זה יהיה פשוט? טוב, לפעמים המציאות היא קצת שונה וחשוב מאוד להיות ערניים כדי אכן להגיע לאתר הנכון שאתם מחפשים. כאשר אתם מחפשים את האתר בגוגל, סביר מאוד להניח שארבעת התוצאות הראשונות שתראו, זה לא יהיה האתר. זה למעשה יהיה אתר של סוכנות ביטוח כזאת או אחרת שלמעשה משלמת כסף לגוגל על מנת להופיע לכם מול הפנים כאשר אתם מחפשים את האתר. שימו לב אם אתם נמצאים באתר הממשלתי, או שאתם נמצאים באתר של עסק פרטי לפני שאתם משאירים פרטים.

הר הביטוח מדינת ישראל

האם זה בכלל חוקי?

התשובה היא חד משמעית כן. זה למעשה דרך לגיטימית של בעלי עסקים להשיג תנועה לעסק שלהם וכמובן להגדיל את כמות הלקוחות שלהם. למעשה בעלי עקים מתחום הביטוח מקבלים את העמלה שלהם מחברות הביטוח השונות. למעשה, ככל שיש להם בתיק האישי שלהם הם יותר מבוטחים, כך הם מקבלים יותר עמלות מאותם החברות. חשוב לוודא שסוכן הביטוח שלכם אכן דואג לאינטרס הכלכלי שלכם, לפני שהוא דואג לאינטרס הכלכלי האישי שלו. 

האם יש לכם איש מקצוע? בדקו אותו!

כמו שכבר ציינו במאמר האחרון, הר הביטוח מדינת ישראל הינו דרך מעולה לגלות האם אתם משלמים כפל ביטוחי, והאם אתם מבוטחים בביטוחים שאכן רלוונטיים עבורכם. כמו כן, זוהי דרך מעולה לגלות האם הסוכן ביטוח שלכם עושה עבודה מצוינת, או שהוא דואג העיקר לכיס האישי שלו. אל תוותרו על הזכויות שלכם, ולעולם על תלכו בעיוורון אחרי כל הצעה שנותנים לכם. בדקו את הכול, ותשתמשו באתר הזה על מנת להשיג את המיטב עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים