החזר מס מקוון

החזר מס מקוון

החזר מס מקוון

אם עבדתם בששת השנים האחרונות אז שילמתם מס הכנסה. ואם שילמתם מס הכנסה בתור שכירים סביר להניח שאתם זכאים לקבלת החזר מס הכנסה מהמדינה. בכדי לוודא אם אכן שילמתם יותר מס הכנסה ממה שהיתם צריכים ואם אתם עומדים בקריטריונים של הגשת בקשה להחזרי מס מהמדינה– כדאי מאוד לבצע בדיקה אם מגיע לכם החזר. במאמר הקרוב נעשה לכם קצת סדר בדברים, ונביא לכם טיפים שיעזרו לכם להשיג את מה שמגיע לכם ממס הכנסה.

בדיקת החזר מס מקוון בקלות וביעילות:

אנחנו מנהלים כמעט את כל החיים שלנו ברשת- אז שלא נוכל לבדוק החזר מס מקוון? ברור שאנחנו יכולים. בדיוק בשביל זה קיים סימולטור החזרי מס אונליין או מחשבון החזרי מס אונליין שבעזרתו אפשר להכניס פרטים ולחשב אם מגיע לנו החזר מס מהמדינה ובאיזה גובה.

החזרי מס עבור שנת מס יכולים להתחיל בכמה עשרות שקלים ולהגיע עד כמה עשרות אלפי שקלים וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע החזר מס מקוון. לא תנסו לבדוק לפחות בכדי לגלות שמגיע לכם הרבה מאוד כסף בששת השנים האחרונות?

רשות המיסים וגם אתרים העוסקים בהחזרי מס מעמידים לרשות האזרחים מחשבוני מס וסימולטורים קלים לתפעול ולהבנה בהם אפשר לבצע בדיקת החזר מס מקוון באופן עצמאי. חשוב להכניס את כל הפרטים הרלוונטיים בצורה הנכונה והמדויקת ביותר עבורכם ועבור ב/בת הזוג הרשומים וכן למלא את הפרטים ולבצע את הבדיקה עבור כל שנת מס בנפרד. לאחר שביצעתם את הבדיקה אתם תוכלו לקבל תמונת מצב כמה שיותר עדכנית אם מגיע לכם החזר מס ואם כן- כמה מגיע לכם לקבל חזרה.

החזר מס מקוון

מדוע אם כך מומלץ לפנות לחברה מקצועית לצורך הגשת בקשה לקבלת החזר מס?

יפה שאלתם. הרי אם אתם יכולים לבצע בדיקת החזר מס מקוון באופן עצמאי בצורה פשוטה ויעילה בעצמכם ולאחר מכן להגיש את הבקשה לקבלת החזר מס למס הכנסה מדוע שתרצו לשלם עמלה לחברה חיצונית? 

התשובה מתחלקת לכמה נושאים חשובים:

-חברה מקצועית עוסקת בתחום החזרי המס כבר שנים. יש לה וותק וניסיון בביצוע בדיקות זכאות והגשת בקשות להחזרי מס והם יודעים כיצד לטפל בתיקים פשוטים ומסובכים כאחד.

-אנשי מקצוע בתחום החזרי המס יודעים אילו פרטים יש להזין במחשבון החזרי המס ואיך לחשב את הסכום שמגיע לכם בצורה המדויקת ביותר שכן הם בקיאים בנקודות המזכות במס.

-חברה מקצועית צדע לומר לכם אילו טפסים חסרים ואיך למלא אותם בצורה נכונה ללא טעויות וכן להשיג עבורכם ניירת שאין בידכם להשיג והיא חיונית להגשת הבקשה.

-חברה מקצועית יודעת כיצד להתנהל בצורה המהירה והיעילה ביותר מול רשויות המס לאחר שביצעה עבורכם את הזכאות. ההתנהלות של החברה המקצועית אל מול הרשות תחסוך לכם הרבה זמן כסף ובירוקרטיה מיותרת.

כמה עולה שירות של חברה כזאת?

כבר הבנתם שישנם הרבה מאוד יתרונות בלבצע את הליך החזר המס עם חברה מקצועית על מנת לחסוך לעצמכם הרבה מאוד זמן וכמובן להגדיל משמעותית את הסיכויים לקבל החזר מס גבוה יותר. אך חשוב להכיר את שיטות התשלום השונות של אותן החברות עבור השירות שלהם, אנחנו נתמקד בשתיים העיקריות:

  1. השיטה הראשונית היא פתיחת תיק בתוספת עמלה מסוימת מגובה ההחזר. זה למעשה אומר שהחברה גובה סכום התחלתי נמוך על מנת להתחיל את ההליך, ובסופו הוא יגבה עמלה קטנה מגובה ההחזר מס מקוון שכמובן ייקבע מראש בינכם.
  2. השיטה השניה בנויה על בסיס הצלחה בלבד. זה למעשה אומר שהחברה לוקחת את התשלום בסוף התהליך בלי דמי פתיחת תיק. כמובן שהאחוז שהם ייקחו יהיה גבוה יותר, אבל אתם משלמים אך ורק אם החברה השיגה לכם תוצאות.
החזר מס מקוון

איפה מוצאים חברה כזאת?

הדרך הנוחה ביותר למצוא חברה המתעסקת בהחזרי מס זאת על ידי חיפוש מתקדם באינטרנט, כנראה שזאת לא תהיה יותר מידי בעיה בשבילכם. אך אם אתם רוצים למצוא חברה מקצועית שבאמת יודעת איך לעבוד, אנחנו נשמח לעשות את כל העבודה הקשה בשבילכם. כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על שאלון הזכאות מצד שמאל בעמוד או ללחוץ ממש כאן ולעבור לשאלון הזכאות שלנו, למלא מספר פרטים פשוטים, ואנחנו נדאג להעביר את הפניה שלכם לחברה מקצועית המתעסקת בהחזרי מס לשכירים.

שתפו אותנו

אולי יעניין אותך לקרוא גם על הנושאים הבאים