לקוח יקר! מטרת המדריך זה היא להכווין אותך בצורה כמה שיותר מדויקת לקמפיינים שלנו על מנת לעלות לך את אחוז ההמרה לפגישות וכמובן לעסקאות.
עם הזמן שמנו לב שאחת הסיבות העיקריות ללידים שנופלים היא הפנייה אל הליד והחיבור שלו אל היועץ ואל אותו הקמפיין הספציפי שבו הוא השאיר פרטים.
במיוחד בשביל זה הכנו מדריך קצר הכולל גם הקלטות שיחה שיעזרו לך לדייק את עצמך, להתאים את עצמך לליד וכמובן לעלות לך את אחוז ההמרה.
# כמה טיפים חשובים
1 - תעבדו על מהירות. ברגע שהליד נכנס תחזרו אליו. כמו כן אם ליד אומר לכם לחזור בשעה מסוימת, תסמנו לעצמכם ביומן ותחזרו אליו מתי שנוח לו.
2 - תבדקו את מספר הטלפון שלכם. תוודאו באפליקציות הזדהויות שונות שהטלפון שלכם "נקי" >> משמע הוא לא ספאם, או כל דבר כזה או אחר.
3 - המעיטו בהתחלה בפרטים על החברה שלכם. תזכרו שאתם קונים לידים. הליד לא השאיר פרטים ישירות באתר שלכם. לאחר שתכניסו אותו לשיחה על ידי שימוש חכם בכותרות + תסריט השיחה (כמו שתראו בהמשך), הציגו את עצמכם ואת העסק שלכם.
# כותרת הכתבה
חשוב להבין שאנחנו מספים בחודש אלפי לידים, ובכללי ייצרנו עשרות אלפי לידים לנישת הפיננסים. עם הזמן שמנו לב שבסופו של דבר הליד זוכר את "הרעיון המרכזי" שאליו הוא השאיר פרטים.
זה לא משנה דרך איזה פלטפורמה, כתבה, סרטון הליד הגיע, בסופו של דבר הוא השאיר לשירות מסוים שאותו אנחנו מזכירים בכל ליד שאנחנו שולחים לך. ולכן הפניה צריכה להיות לפי כך.
הפנייה צריכה להיות בהתאם לכותרת. אין מה להיכנס עם הליד לתוכן של הכתבה, סרטון, דף נחיתה יותר מידי. ככל שתשמרו את זה יותר פשוט, כך הליד יתחבר לשיחה ואליכם כמה שיותר מהר.
כל הקמפיינים שלנו מוכוונים לשיחה עם יועץ פנסיוני,תשתמש ביתרון הזה. הליד מחכה לשיחה עם איש מקצוע מהתחום.
לנוחיות שלך, אנחנו מצרפים לך שתי הקלטות שיחה שביצענו מהצד שלנו ללידים, על מנת לעזור לך לפנות לליד. את הספיץ' הספציפי הזה בדקנו ובחנו עשרות פעמים, על מנת לעזור לך כמה שניתן.