איך מורה לנהיגה הצליח להשיג תשואה גבוהה יותר מהייטקיסט אחרי אקזיט בקרן ההשתלמות וקופת הגמל שלו

על פניו נשמע שזה דבר בלתי אפשרי. לשניהם יש קופות גמל, לשניהם יש קרנות השתלמות, אך במבחן התוצאה, פערי התשואה היו עצומים. אז נשאלת השאלה, איך מורה הנהיגה הצליח לקבל תשואה גבוהה משמעותית יותר מהייטקיסט לאחר אקזיט? ללא מאמץ וללא תשלומים. התשובה בקצרה, האנשים שמנהלים את הכסף שלו.

{ללא עלות פגישת של אפיון + ניתוח + שיפור תשואה לקופות קיימות = בדוק עכשיו התאמה וזמינות לשיחה ראשונית מהמקצוענים בתחום}

חשוב להבין ששוק ההשקעות הוא דינמי ויכול להשתנות על בסיס כמעט שבועי. בין אם זה:

  • רפורמות חדשות שיכולות לעזור ללקוח
  • מסלולים חדשים שיטיבו איתו יותר
  • חוסר וודאות עקב מצב בטחוני
  • ועוד הרבה
 
מרבית הלקוחות שלי לא היו מודעים כלל למשמעויות ולהשפעות של הגורמים הללו על קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלהם.

 

ידעת שיש רפורמות שיכולות לעזור לך לשלם פחות מס על חסכונות?

ידעת שיש מסלולים חדשים שמוצמדים למדדים הכי אטרקטיביים בעולם?

ידעת שהמצב הבטחוני בארץ משפיע ישירות על חלק ניכר ממסלולי החיסכון בשוק?

וזה רק על רגל אחת.

 

 

אז כאשר אני נשאל מה הסוד?

הסוד הוא קשר ישיר עם הלקוח, עבודה קשה, עדכונים, ודבר ראשון לשים את טובת הלקוחות לפני טובתי האישית.

בסופו של דבר זה לא משחק,

יש לך הרבה מאוד אחריות על הגב,

זה לדאוג לכסף של אנשים אחרים,

זה לדאוג לעתיד הכלכלי של אנשים אחרים,

זאת לא עבודה, זאת שליחות.

טעות אחת קטנה שלי, יכולה לעלות ללקוח הרבה מאוד כסף {גם מבלי שיידע}

וכזה דבר לעולם לא יקרה במשמרת שלי.

אני תמיד נותן את אותה הדוגמה, שאני עד היום לא מבין איך אף אחד לא שואל את השאלה הזו? 

וזוהי שאלה שאני מפציר בכל מי שקורא כרגע את שורות האלה, שיעצור שניה וישאל את עצמו בדיוק את השאלה הזו.

מרגע שהכסף שלי נמצא בקופת גמל/קרן השתלמות אצל חברה מסוימת, ולא משנה בין אם זה מגדל/הראל/ילין לפידות וכל השאר…

מה הם באמת עושים איתו?

הרי כל חברה מציעה ללקוחות פחות או יותר את אותם המוצרים, נכון לכל חברה יש ביצויים אחרים, אבל מה בפועל הם עושים עם הכסף? איך הם סוחרים איתו?

נגיד ויש לך קופת גמל בחברה מסוימת כאשר 50% מסלול כללי ו-50% מניות.

הסוכן של הלקוח יודע מה אסטרטגיית ההשקעה במסלול הכללי?

הסוכן של הלקוח יודע באילו מניות החברה סוחרת?

האמת המרה היא, שברוב הפעמים ממש לא. הסוכנים והלקוחות מסתכלים ברמת המאקרו על הביצועים של החברה, ולא בוחנים ברמת המיקרו את ההחלטות שלהם.

כאשר אתה יודע את הדברים האלו:

1 – קל יותר לצפות לאן השוק הולך

2 – קל יותר לצפות הפסדים צפויים

3 – כמובן שקל יותר לצפות לתשואות גבוהות יותר

ומי שחושב שזאת עבודה קלה,

שיחשוב שוב.

אבל התוצאות בשטח בסופו של דבר אומרות הכול.

"הביקוש גדול מההיצע"

~למהירי החלטה ניהול פרימיום לקופות ההשתלמות/קופת הגמל וניהול פרימיום ~