קמפיין - ניתוח אופי משקיע

קמפיין אופי משקיע הוא קמפיין ייחודי אשר מזמין את האנשים למלא שאלון לגביי:

- אפיון לגביי אופי ההשקעה שלהם
- החסכונות הקיימים שלהם
- השאיפות הפיננסיות שלהם
- התאמה של המוצרים הפיננסים שלהם אליהם.

* הלקוחות מודעים לכך שאת שאלון האופי בודק יועץ פנסיוני, ולאחר מכן מטרת הבדיקה היא שינוי התיק + המלצות + התאמה מדויקת של תיק ההשקעות של אותו הלקוח לצרכיו ויעדיו האישיים.

השאלות שאנו שואלים + האופציות למענה

בקמפיין זה אנו שואלים שאלות אקסטרה על מנת להבין את אופי המשקיע, צרכיו האישיים וחסכונותיו הקיימים. להלן השאלות + התשובות

1 - כמה כספים חסכת

2 - מה טווחי ההשקעה שלך בדרך כלל?
* עד שנה *שנה עד 5 * 5 שנים עד 10 שנים * מעל 10 שנים 3 - מה רמת סיכון ההשקעות שלך ב-10 השנים האחרונות
*נמוכה *בינונית *גבוהה * לא יודע 4 - מכל המכשירים הפיננסים שמולך, במה היית בוחר להשקיע?
* גמל * מניות * ביטקוין *אג"ח

5 - מה אחוז התשואה שאתה שואף
* עד 3%
* 3% - 5% * 5% - 10% * מעל 10%